Sizce mezuna bırakmak mı yoksa Görsel İletişim okuyup çift ana dal ile hemşirelikte mi okumak sizce?

Sizce hangisi daha mantikli

ben gene mezuna kalirsam ki 2. mezunlugum olucak ama kendimde artik mezuna kalabilecek guc kalmadi kotu de olsa cunku yapamama nedenim anksiyetem anksiyete hastasiyim bilinmezlik bana cok zarar veriyor (istemeden kendimi yoluyorum stresten )
sizce gorsel iletisim tasarimi okurken ki ilgimide cekiyor cift anadalla hemsirelik okumak mi?
Sizce mezuna bırakmak mı yoksa Görsel İletişim okuyup çift ana dal ile hemşirelikte mi okumak sizce?
Sizce mezuna bırakmak mı yoksa Görsel İletişim okuyup çift ana dal ile hemşirelikte mi okumak sizce?
Cevapla