Tecrübe olsun diye parasız işte çalışmak mantıklı mı sizce?

Bir yerde iş buldum kendi bölümüm ile alakalı. Ama çok büyük ihtimal parasız çalışcam çünkü eleman aramıyorlarmış kadın işi öğrenmek için geliyorsa gelsin demiş. Sizce mantıklı mı? Daha önce hiç tecrübem olmadı. Ne düşünüyorsunuz
Tecrübe olsun diye parasız işte çalışmak mantıklı mı sizce?
Cevapla