Bomboş bir bölüm okudum işsizim. Ne yapmalıyım sizce?

4 yıl babamım zoruyla boşu boşuna maliye okudum işsizim erkekler desen hep skmek için yazıyor evlenemem üniversite sınavına tekrat girip sağlıkmı okusam bıktım evde oturmaktan tek çağrı merkezi iş başvuruma dönüyor
Bomboş bir bölüm okudum işsizim. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla