12. sınıfa geçtim ama çarpım tablosunu parmakla sayarak yapıyorum. Ne yapmam lazım?

12. sınıfa geçtim bu sene yksye gireceğim sayısal alandan fakat çarpım işlemlerini parmaktan sayarak yapıyorum bu bir dezavantaj mı hızlı sayabiliyorum fakat akıldan çarpamıyorum direkt çarpım tablosunu ezberlemem gerekiyor mu iyi bir sıralama yapabilmek için?
12. sınıfa geçtim ama çarpım tablosunu parmakla sayarak yapıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla