80-90 yıllarda kolejde okuyanlar? Bu gençlik nereye gidiyor?

Merhaba geçen internette bi yazıya denk geldim. Eskiden özel okulların eğitim kalitesi daha iyiydi diye. Şimdi her yer özel lise-kolej. Bizim gençliğimizde kolejde okuyan ya da özel liselerde okuyanınız var mı? Ortamınız nasıldı? Ben normal bir Anadolu lisesi çıkışlıyım. İkinci sorumda özel okullarda not şişirme olayı varmış arkadaşlarımın çocukları vasıtasıyla öğrendiğim kadarıyla. Bir şey bilmeden çocukları mezun etmek ne derece mantıklı?
80-90 yıllarda kolejde okuyanlar? Bu gençlik nereye gidiyor?
Cevapla