
Ben bunların seçimi kaybetmemek için yapılan küçük hesaplar olduğunu düşünüyorum ama elbette ki faydası olacaktır.
#ƘıȤıԼЄԼMƛ
#YKSBARAJ
10 Ağustos 2021 Salı Saat 18.25

Her siyasi tabii ki seçim hamlesi yapar. Bunun yanında baraj puanının düşürülmesinde bu senenin şartları da önemli. 1.5 yıldır okullar kapalı. Doğru düzgün ders işleyemedi öğrenciler. Ama yine de pek faydası olacağını sanmıyorum. Zaten neredeyse 200 puandan aşağı hiçbir yer yok. TYT'den 160 alan birisi nereye girevek ki?
Degerlendiremedikten sonra ünivler mezun verse ne olacak.. Bir sürü diplomalı işsiz ya da işini yapamayan farklı işlerde olan insan dolu.. Egitimde acil reformlar yapılmalı yoksa bir kaç seneye inanılmaz birikimler olacak bir sürüde nitelikli işsiz
Yurt dışına kaçışlar artmaya devam ediyor. Kabul etmesi normaldi.
Arttıkça da bu gibi kabulleri görmeye devam ederiz. Tabi kaçışların önüne geçebilir mi? Ağzıyla kuş tutsa fayda etmez.
Ortalık üniversite mezunu kaynıyor , üniversitede çok ama mezunlar marketlerde çalışıyor ya da işsiz :(
Niteliksiz öğrenci topluluğu (Kurana geçince biten kuran kursu , üniversitede geçerlidir bilin istedim)
Diyeceklerim bu kadar !
Cevap
15Cevap
Barajın düşmesi işsiz üniversite mezunlarının kapısını açıyor gadası.
bence tamamen z kuşağına yatırım..
çünkü biliyorlar ki z kuşağında o kadar da popüler değiller..
Olay ekonomik üniversitesi ye gitsin gençler oradaki ev sahipleri esnaf kâr etsin diye yapılan bir uygulama
Ya he kardeşim he. Adam ne yapsa yaranamıyor be. Bir halttan anlar gibi yapmasa niye yapmıyor yapsa seçim hamlesi. Beyin bedava
İktidarın işine gelir, 4 sene daha işsiz kalacak insanları erteliyor. 😉
Seçim için olsa her zaman düşürür yüksek oy için ne alaka
Seçim için ufak ufak hamle yapıyorlar başka hiçbirşey değil.
Kalitesiz eğitim ile gelecek nesil diye bir şey olmayacak
Üniversitelerde bi 10 yıla meslek liselerine dönecek galiba. d
eğitimde çığır açılmasının şerefine kutlamalar başlamış demek :)
Seçim hamleleri daha yeni başladı önümüzdeki zamanda daha çok kıyak göreceğiz
2 yıllık bir çok bölüm kontenjanı boş kalıyor zaten bir işe yaramaz.
Gec kaldi artik. Istedigi kadar cirpinsin. Soguk bir su icsin hazimsizliga iyi gelir 😂
İş ve imkân olmadıktan sonra bugün Anadolu üniversitesi açıköğretim fakültesi okuyan da üniversite mezunu oluyor, sadece ODTÜ mezunları Bilkent üniversitesi Sabancı üniversitesi bilinen yerler iş görüyor.
Oha cidden düştü mü peki sıralama ne olacak şimdi?
Baktım da 2. Ek yerleştirme diyor yani bu yerleştirme değil de 2. Yerleştirme de mi bu hak tanınıyor? Tam anlayamadım ben zaten barajı geçmiştim ama istediğim bölüm ne yazıkki tutmuyor gitmeyi de çok istiyorum inşallah sıralama ve puanlar da düşer ya
Zaten hep yarım yamalak açıklama yapıyorlar of of
Seneye de aynısı olacak ki değişen hicbir şey olmaz yüksek ihtimalle 140 yapan 150 de yapar bir de 200 aşağısı alan zaten tercih yapmıyor genel olarak saçmalık kısaca
Ne denir bilmiyorum ama sanırım en yakın tabir bu
Bundan sonra mı yoksa sadece bir seferlik mi
Sanmam bunu öneren devlet bahçeliydi
Öyle mi dersin
Açıkçası hükumet yanlısıyım yabancı bir arkadaşımla konuşurken kendisi Amerikada yaşıyor önce bana Erdoğan ı kötülemeye çalıştı ben de seni ilgilendirmez benim devletim benim cumhurbaşkanım dedikten sonra sizin orda sağlık hizmetleri ile bizim buradaki aynı değil biz burda hastane masraflarını karşılarken batan insanları gördüm dedi.. Bence ülkeyi böl parçala yönet yapmaya çalışıyorlar. Kaddafi gibi İran gibi ırak gibi Suriye gibi yapmaya çalışıyorlar hdp nin arkasında duran chp gibi neyse olayları dallandırıp budaklandırmaya gerek yok belki de aynı görüşte bile değiliz ama güzel sohbetti iyi günler
Beş bin takla da atsanız oy yoq cnmmm
kendi gerzekleri de girsin diyedir
Ağızlarında kuş 🐦 tutsa bile artık faydası yoook
Sanmam, seçime kadar daha iki sınav var.
hamlee
Secim mi var
Çok var
seçim hamlesi zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?