Tıpcılar hastanede eğitim alırken mühendisler neden sanayide, fabrikada eğitim almıyor?

aklıma takılır devamlı okul sıralarında türev, integral öğrenerek, sikko sikko ekonomi, meslek etiği dersleri alarak mezun olduk. pc'de 5 dk'da tetris yazıp yazılımcı sandık kendimizi. mühendislik böyle bir şey olmamalı sanki, ortaya elle tutulur bir ürün koymalıyız haksız mıyım?
Tıpcılar hastanede eğitim alırken mühendisler neden sanayide, fabrikada eğitim almıyor?
Cevapla