İşe girdim öğretmenim, 3 bin alıyorum. Sizce maaşım çok mu az?

Malum pandemi dönemi iş bulmak çok zor çok yer sorusturdum bırakın maaş konusmayı almıyolar bile branş ögretmeniyim bugün bi kurumla anlaştım şartları şöyle sabah 9 akşam 6 cumartesı yarm gün pazar tatıl 3bin +yemek +sigorta anlaştık. Ikı yıllık bır tecrubem var yenı sayılırım sizce çok mu düşük. En azından mesleğimi yapmak bilgilerimi taze tutmak istiyorum
İşe girdim öğretmenim, 3 bin alıyorum. Sizce maaşım çok mu az?
Cevapla