Gece mesaj/mail atan iş arkadaşınıza cevap veriyor musunuz?

İş yerinde torpilli biri var. Kardeşi de bizim ekipte çalışıyor. Adamın diploması yok, ingilizcesi yok. Ama mühendis pozisyonunda işe almışlar. Şirkette onlarca yabancı çalışan var ama nasıl çalışacaksa bilmiyorum. Eşi varken ismimle hitap ediyordu zoom toplantılarında, eşi yokken canım diyip duruyordu. Tersleyince demez oldu. Ben ona abi diyorum. Az önce wp dan iyi akşamlar diye mesaj atmış. Başka bir şey yazmamış. İşle ilgili bir şey olsa direkt yazardı herhalde derdini değil mi? Gece 12 de fuzuli böyle mesaj atana cevap verilir mi? İyi akşamlar desem kesin gereksiz boş muhabbet çevircek
Gece mesaj/mail atan iş arkadaşınıza cevap veriyor musunuz?
Cevapla