İşten ayrılmak istiyorum ama bahane bulamıyorum, ne demeliyim?

Tanıdık vasıtasıyla girdim ama 3 kişi çalışıyoruz bütün işleri bana yüklüyorlar 3 gündür çalışıyorum ve daha demin memnun musun dediler halbuki işten ayrılmak istiyorum diyemedim memnunum demek zorunda kaldım bir yer buldum o süre zarfı haber geldi ve yarın iş başı yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olursanız sevinirim 🌼🙏
İşten ayrılmak istiyorum ama bahane bulamıyorum, ne demeliyim?
Cevapla