Merhaba yeni üniversiteden yenimezunum bu gün bir muhasebe bürosuna iş görüşmesine gittim şartlar bana biraz anormal geldi.
*haftada bazen 6 bazen 7 gün mesai *çalişma saatleri 9-18 ama isler yetismezse 20.00 a kadar uzayabilir. *sadece akbil icin aylik ücreti veriyorlar yani kendim doldurtup fişini götürücem *Yıl başına kadar asgari ücret sonrasında biraz zam ama zam alsam dahi primim asgari ücret üzerinden yatacak.
*yemek parasi yok yemek icin bir kadın tutmuslar o yapiyor
*ofiste masa yokmus Şu an lise ogrencisi stajyer bir kiz var o gidince onun masasini bana vereceklermis (bu kismi ise hic anlamadim ayakta mi caliscam ) bilgisayarda bitane sanirim ya da kisi sayisindan az sirayla kullaniyorlarmis. Yer İstanbul kadikoydo bir büro 150 mükellefleri varmis. Şartlar bana saçma ve ağır geldi siz ne düşünüyorsunuz?
*haftada bazen 6 bazen 7 gün mesai *çalişma saatleri 9-18 ama isler yetismezse 20.00 a kadar uzayabilir. *sadece akbil icin aylik ücreti veriyorlar yani kendim doldurtup fişini götürücem *Yıl başına kadar asgari ücret sonrasında biraz zam ama zam alsam dahi primim asgari ücret üzerinden yatacak.
*yemek parasi yok yemek icin bir kadın tutmuslar o yapiyor
*ofiste masa yokmus Şu an lise ogrencisi stajyer bir kiz var o gidince onun masasini bana vereceklermis (bu kismi ise hic anlamadim ayakta mi caliscam ) bilgisayarda bitane sanirim ya da kisi sayisindan az sirayla kullaniyorlarmis. Yer İstanbul kadikoydo bir büro 150 mükellefleri varmis. Şartlar bana saçma ve ağır geldi siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer