Hiç muhasebe bürosunda çalışan var mı fikirleriniz lazim?

Merhaba yeni üniversiteden yenimezunum bu gün bir muhasebe bürosuna iş görüşmesine gittim şartlar bana biraz anormal geldi.
*haftada bazen 6 bazen 7 gün mesai *çalişma saatleri 9-18 ama isler yetismezse 20.00 a kadar uzayabilir. *sadece akbil icin aylik ücreti veriyorlar yani kendim doldurtup fişini götürücem *Yıl başına kadar asgari ücret sonrasında biraz zam ama zam alsam dahi primim asgari ücret üzerinden yatacak.
*yemek parasi yok yemek icin bir kadın tutmuslar o yapiyor
*ofiste masa yokmus Şu an lise ogrencisi stajyer bir kiz var o gidince onun masasini bana vereceklermis (bu kismi ise hic anlamadim ayakta mi caliscam ) bilgisayarda bitane sanirim ya da kisi sayisindan az sirayla kullaniyorlarmis. Yer İstanbul kadikoydo bir büro 150 mükellefleri varmis. Şartlar bana saçma ve ağır geldi siz ne düşünüyorsunuz?
Hiç muhasebe bürosunda çalışan var mı fikirleriniz lazim?
Cevapla