AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Olanak olsa kavimler göçü olur bu ülkede 😂 bunu bilir bunu söylerim
Her mühendislik bitiren Newton değil ki. Şaşırmadım.
Newton da zaten bir mühendis değil, fizikçi :)
@RuuDy_RuuD valla mı🤣
Görmedim say boşver :)
Diktatöre destek verdiniz ülke bu hale geldi. Şimdi de kaçıyorsunuz.
Bakkal açar gibi üniversite açıyoruz. Hem eğitimin kalitesi düşüyor, hem okumuş işsiz sayısı artıyor ne yazık ki...
Türkiye de mühendis olacak kapasiten yoksa almanya da da olamıyorsun. Bunu arkadaş aracılığı ile ete kemiğe bürünmüş oldu. Hayatta başarılar dilerim
Memleketi kaderine terk edin..
Amaç para kazanmak ise mesela amerikada hiçbir diploman olmasın kuryecilik yaparak günde 100 200 dolar arası kazanıyorsun. araba ve yakıt ucuz
Klasik vatansaşlık alana kadar orda burda çalışıp vatandaşlığı alınca kendi mesleğini yapıyor daha ne olsun miss
Üzülüyorum ama toplum olarak gelişemedik, yazık. Gençleri kaybediyoruz. Bende bu yönde kararsızlık sürüyor, hala haber çıkmadı.
bana göre bu beyin göçü değil ki. Adam orada mühendislik yapsa eyvallah ama kuryelik yapıyor mk eheheheh
Ben de beyin göçü olacağım yakında 😂
Bu ülke gençlerini kaybediyor hem de kalifiye gençler. Çok yazık.
Benim yolumda yakın oraya gitmek için kafam gibi güzel birini bulduğum gibi gitcem
valla iyi etmiş abimiz doğduğun yer eğil doyduğun yer demişler
Fırsatım olsa bende gider orda garsonluk vs. yaparım. TR. den 10 kat iyidir.
En çok da için acıyor ama bir şey yapamıyorsun ya ona üzülüyorum.
Eğonomimiz çoğei yeenim...
Almanyanın kuryesi, bizim mühendisimizle aynı değerde demek ki
Hayaller ABD Avustralya Kanada hayatlar Giresun city 😂
İşin kötü tarafı burdan yurt dışına gidenlere hani beyin göçü diyoruz ya çok ta bi beyin göçü değil sanki
Hayirli olsun. Gelene hay hay , gidene bay bay ne diyelim
Insanlar yurtdışında mutlu çünkü asgari ücretle çalışsa bile insanca yaşayabiliyor.
Beyni olmayanlar ülkeyi yonetirse beyni olanlar gider cahil insanlarla bas etnek zordur, ama ülkeye bu ihaneti yapanlar bir gün layigini bulur hiç yormayin kafamızı , Turkiye cumhuriyeti erdogandan ibaret değil , bir gün bedel öderler.
üzülmemek elde değil. herkeste düşünsün bu olayı. kimse ülkesinden gitmek istemez
Bir kadin olarak soyluyorum bu ulkede kimsenin degeri yok hic kimsenin
Ben de bugün sosyal medyada başka meslekten iki kişiyi gördüm. İnsanlara fazlasıyla hak veriyorum.
İmkan bulanlar gider birde imkanı olmuyanlar var yoksa ülkede genç diye bir şey kalmazdı
Ekonomi çok iyi şahlanıyoruz
amerikası almanyası fransızı ingilteresi hepsi kıskanıyor bizi
Evet oyle agustos ayinda birde diplomat kaybedecekler rast gelsin
En iyisini yapmıs orada kuryelik yaparak burada ki mühendisten 3 kat fazla maas ve sosyal olanaga sahip olacak
Bu beyin göçü degil isci olarak gittiginde beyin gocu yapmış olmuyorsun beyin gocunun tanımını ogrenseniz iyi olur
Umarım kendin inanıyorsundur bu yazdığına 😂
cidden beyin gocu nedir bilmiyor musunuz sen ve eksileyenler
Beyin gocu iyi egitimli vasifli insnalarin doktor muhendis mimar bilim insani gibi meslek gruplarinin yurt disina göçmesi demek
Kuryelik ise bunlara dahil degil
Bu pislik çukurunda hayatı geçirmesi mantıklı değil
10 yılı aşkındır mühendislik yapıyorum, elde var sıfır. Çok doğru bir karar
Gidebilen gidiyor iste, gidebilirsem ben de giderim.
Kesinlikle artık ne yapsalar durmaz ki durdurmazlar zaten
En iyisini yapmış bu ülke gençliğini sömürür insanın imkan olsa bende giderim
Soruyu öyle bir sormuşsun ki ilk başta adamın öldüğünü düşündüm.
Bu beyin göçü değil ama. Eğer Türkiye'de mühendis olabilecekken Almanya'ya gidip mühendis olsaydı beyin göçü olurdu. Bu mantık göçü olmuş 😂
Temmuz sonunda Amerika bir tır şoförü kazanacak Türkiyenin bir zararı olmayacak.
Yakında bende gideceğim nasipse; bu güzelim ülkenin kaypak bürokrat ve yöneticileri kendi halkını küstürdüğü sürece bu böyle gider
Akepe bu ülkeden gitmediği sürece bu göçler devam edecek.
Ben de gitmek istiyorum. İş sıkıntısı çekmek yerine oraya gitmek istiyorum.
S gitsin çok da umrumuzdaydı. Biz ülkemizi seviyoruz
Bu yeni birşey değil imkan verilse gitmeyecek kaç genç var
Almanya'da tuvalet temizleyin Türkiye'deki tıp profesöründen daha rahat yaşarsınız.
En iyisini yapmış bir sene geçmez Audi alır altına güzelinden
En mantıklısını yapmış 2 3 sene sonran son model arabayla gelir işe almayanlarin yanında dururdum havasına 😄
Beyinsizler dusunemiyor
Türkiye'de mühendis olmak < yurt yurt dışında kurye olmak...
Evet ulkemizde sayisal bolum olarak sadece doktorlukta para bitaktilar geri kalan her meselgi bitirdiler devlette torpil olmafan zaten işe baslayamazsin maaşlar çok dusuk.
Almanya’dan gelen gurbetcilerde geçinemiyoruz diyorlar bende ona ayar oluyon
Tr de bu nüfus oldukça biri gider biri gelir istihdam az türkiyede işçi dolu
Allah kimseyi düşürmesin böyle. Kurye olup hayatına ne katacaksin
Türkiye'de yaşamaktan fazla şey katacağı kesin
türkiye bu durumda olmaya devam ederse daha çok mühendis kaybeder
Ortalik muhendis kayniyor zaten. Iyi bir muhendis olsaydi Almanyada da muhendis olurdu kurye degil...
demek ki almanya bizi kıskanmıyor
oradaki kurye burdaki mühendisten fazla kazanıyor
Türkiye her şeyi kaybetti ki mühendis doktor kaybetse ne olucak djwşqöqöaöaöa
Bu aralar aklımdan geçmiyo değil üniyi 1. Bitiren ben ve işsizim hala
En iyisini yapıyorlar bu ulkenin kahrı çekilir mi
Türkiye gençleri sömürüyor çünkü
Türkiye bir diş hekimi de kaybedicek
İstemeyen gitsin yapacak bişey yok
Avrupa bizi kıskanıyor...