Okulum uzuyor çok fazla kafama takıyorum?

Alt tarafı 2 yıllık bir bölüm okuyorum ama 2 yıl uzadı 4 dersten kaldım ve hepsi aynı hoca artık okulu bırakmayı düşünüyorum ama emeklerim ve zamanım boşa gidiyor diye kafama çok takıyorum yani ne yapmalıyım bilmiyorum
Okulum uzuyor çok fazla kafama takıyorum?
Cevapla