AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Bence evet, Harvard Üniverste sinden mezun olan bir yazılımcı iş görüşmesini Google ile Apple ile Vestel ile yapar. Aylık maaşlarıda en düşük 60.000$
Tabiki iyi bir üniversitedeyim bölümün de çok iyi olsun gerisi geliyor
umarımm
Bu soruyu soran kişi sen sen üniversite mezunu olmadığın için iş bulma konusunda sıkıntı çekse ben seni ozaman görürüm
İstediğin kadar zengin ol, her kapı açılsın. Asla bir diplomaya duyulan saygıyı duyamazsın.
O saygı için bile olsa, üniversiteye gitmelisin.
Yok ya o eskidendi. Şimdi meslek öğrenmek ticaret yapmak daha kârlı. Üniversite mezunlarının bi itibari kalmadı artık.
Malesef ülkemiz de gerek yok..
Üniversite mezunları ile iş bulamıyor.
Avrupa da ünv mezunları her türlü iş buluyor.
"Devletin desteklediği doktor, mühendis ve avukat" demişsiniz. Yani ben makine mühendisi olsam iş bulabilir miyim demek oluyor?
Şart değil, parayı bulmak mevzu ticaretle olur veya farklı girişimler ile Türkiyemizde üniversite okuma 4 sene vakit kaybı resmen
Kardeş özele bakarmisin
Ama geleceği olan Bir bölüm ve ismi olan bir üniversite olmalı aksi takdirde boş bir bölüm için hiçbir şey olmaz
Kesinlikle değil. Aksine, üniversite mezunları garsonluk, kasiyerlik yapıyor.
üniversite okuyunca ne olacak? saçma saçma bölümler okursan boşuna okumuş olursun
Ticari zekan olacak...
Doktor avukat ya da mühendis yine kölesin
Kadin icin şart erkek icin degil. Tabi bu dedigim elit universitelerden mezun olmayanlar icin gecerli. Cunku erkek is yasaminda bi yerlere gelebilir kadinlarin bu sansi yok denecek kadar az.
Okumak şart değil tecrübe şart ayriyetten sermaye lazım
Zaman kaybetmek istiyorsan Üniversitesi oku , söyleyeceklerim bu kadar
Hayır, değil. Önemli olan yaptığın işte başarılı olup adını duyurmak.
Doktor, öğretmen falan olmak için üniversite şart.
Kendi işini kurmak vede başarılı olmak çok zor ama tek gaye bu
Tembelliğize bahane bulmayı tenekeler işe yaramaz insanlar
Bak yigenim üniversite falan boş iş akp de tanıdığım olsun bürokrat ülkenin anasını halledirsin bu düzen yıkılacak emekli işçi gençler kazanacak akp gideceksin torunların bıle bu ülkede rahat edemeyecek hadi atın beni cezaevine artık susmayın yeterrrrrr koyunlar
Beyler polis geldi
Hangi üniversite ve ne okuduğuna bağlı olarak değişir. Gerisi hayatla oynadığın kumara girer.
Arkadaşlar bilginin üniversite ile alakası ben kendi emek ve çabalarım ile üniversiteye gitmeden 3 dil öğrendim gramerleriyle beraber fakat bugün dünya aklını çalıştırmak kadar imkanda önemli ülkemiz gerçekten çok güzel sadece kendi canlarınızla biryerlere gelebilirsiniz fakat bazı ülkelerde devlet arkasında duruyor ama bazı ülkelerde ise isnanlar bile devletin umrunda değil önemli olan herzaman umudunuzu kaybetmeyin
Tıp oku kafan rahat olsun. Sağlık sektörü en güzeli
Sen okudun oldunmu peki
Nerdee:) iibf den ötesi olmadı
Pek şart değil ama okunsa iyi olur tabi. Üni diploması istiyor iş yerleri bu sebeple okunur 😏🦀
şart değil iyi gelir eşittir ticaret biraz şans olcak birazda kafayı kullancaksın az sermayeyle güzel paralar kazanan arkadaşlarım var
Evet diyen insanların beyin yapısını çok merak ediyorum. Acaba evet diyenler hangi alemde yaşıyor?
Eğitim şart tabi ama iyi bir gelecek için iyi bir üniversitede okumakta şart
Birikimin yoksa şart.
doğru
Bence meslek lisesi şart
Demi en azindan bir meslegi oluyor
o da artık fayda sağlamıyor sürekli değişen müfredat sağolsun
evet ünide de müfredat değişikliğinden bir yıl uzadı bölümüm adiler
yok artık hangi bölüm
Universiteye ne katkisi oluyor meslek lisesinin ek puan falan mi veriyor?
@Shazam6 iki yıllık bölümlere ek puan veriyor aynı bölüm olacak tabiki
4 yilliga vermiyor yani, baraji gectikten sonra veriyordur tabii ki dimi ek puani?
Sosyal medya üniversiteden daha değerli şu çağda üniversite eskinin işçi üretim yeri meslek öğreniceksen el becerisine dayalı git yoksa boş , girişimcilik veya el becerisi için eğitim al
evet şart evde oturup eşinin eve para getirmesini bekleyemezsin.
Universite okumadan da bir ise girilebiliyor 😅
Bence şart değil neden diye sorarsanız benim kuzenim lise mezunu ama şu an Yurtdışında 2 şirketi ve ayrıyetten uluslararası rent a car ve birçok kafesi var hatta kafenin birinde çalışan biri okul müdürüydü.
Yatırımı ve yabancı dili vardır onun
Yabancı dili çok yok yatırım var
Vay be helal olsun kolay değil bende şu an iş derdim var
Yaa o bi anda patladı allah bin o kadarda versin baya iyi şu an
Hmm kendini kurtarmış maddi konusunda sanırım
Sadece kendini değil çoğu akrabasınıda kurtarmaya çalışıyor
Önemli olan; gelir ve gider dengesini kontrol altına alarak, mali disiplin ile bağımsız bir hayata ulaşacak zihniyete sahip olmak
İyi bir gelecek için ampülü söndürmek lazım
Aynen ne işi var kapalı bir kadının hastanede doktor , adliyede savcı, emniyette polis, askeriyede subay , okulda öğretmen vs vs iyi günler dilerim hanım efendi
bu ülkedeki zihniyet ile biraz zor ama umarım
@Hüseyin5834 o devirler çoktaaaan geçti geleceğe bakın
Aynen o yüzden Dünya Türkiye yükselecek diye ayakta
Gelecekte Türkiye dünyaya hüküm sağlayacağı için ABD sinden tut Çin'den tut bütün hepsi korku içinde
@Hüseyin5834 ülkenin kendi milletine faydası yok diğer milletler korksa ne
Tamam suç kimde benide aydınlat bakalım
@Hüseyin5834 sen buna gerçekten inanıyorsa çok üzülecem gelen turist paranla ağzını silip video çekiyor o kadar değersiziz işte daha ne kadar düşebiliriz
Bende dolarla ya da Euro ile affedersiniz affınıza sığınıyorum bir yerimi silsem iyi olur mu olmaz provakasyonlara inanmayın
Eskiden IMF ye ciddi deredece borçlu iken şu an da ise IMF senden borç para istiyor ve sende verebiliyirsan demekki durum ortada
@Hüseyin5834 silemezsin işte sorun orda onlardan 10 kat değersiz haldeyiz kendinizi kandırmayın lütfen habire zam habire zam kasa bomboş paramız pul değerinde
Adamlar bayrağımızı yakıyorlar Almanya'da başka ülkelerde ne yapalım ülke savaşı mı çıkartalım provakasyonlara kanmayalım
Her neyse kasanın boş olduğunu ben görmedim sen gördün galiba😅😅
@Hüseyin5834
Deniz hıyarı satıyoruz çöp ithal ediyoruz kasa dolu ama başkasına dolu demekki
Boş ver kanka sen ülkenin halini sen iyi bir okul oku işini kur devam yola
Sart değil ama olması daha iyi en azından cebinde iş bulursan yapicak mesleğin olur
işsizlik olsada yinede üniversite mezunu olmak ayrıcalık olabiliyor iş ilanlarında falan..
Üniversite değil ama biraz şans ve biraz da kafanın çalışması şart
ben ortaokul mezunuyum bi işe girdim ordan grafık tasarımcı oldum Şu an aldımım maas asari ucretın cok cok ustunde
yoo youtuber ol tiktoker ol. Paraya para demezsin.
:) seçenek artık
Ben bazı derslerin sınavlarını geçemedim, ama arkadaşım geçti. O şimdi Microsoft'ta başarılı bir mühendis, ben Microsoft'un sahibiyim..." Bill Gates.
Okumak zaman kaybı. Geç anladım. şu an Makine Mühendisi olarak mezun oldum. Ama ne kadar maaş alarak işe başlıcağım belli değil? Gece gündüz ders çalışmak boşaymış... Asıl hayat şimdi...
Yazılanlara katılıyorum elbette gerekli değil
Hukuk gibi bir bölüm kazanabiliyorsan oku aksi takdirde girişimciliğe yönelmek daha mantıklı
Liseyi yeni bitirdim ama üniversite sınavlarına girmedim yani üniversiteye giden bile boşta kaldığını gördüm
Asla şart değil fakat okunması çok iyi olur
Okumayana kiz bile vermiyorlar bu devirde
evet maalesef
Diplomalı işsiz olmak için şart
hahahah o da doğru
Üniversite okumak istemeyenlerin kafalarında kurduğu bunalım soruları part 1 😅
Univeraite para icin okunmaz zaten, kendine biseyler katmak icin okunur
Üniye gideni kötü bir gelecek bekliyor
Aklı olan küçük yaşta meslek öğrensin
Celal Şengör bile Türkiye'de üniversite okumak zaman kaybı dediyse gerisini düşünmek gerek.
Zwngin koca daha ideal bi secim bi devirde 😂😂
bazen düşünmüyor değilim :')
Bence direk uygula dusunme
hahhahahahah
tabiki şart egitim önemli
Maalesef bu topraklarda artık kurtarmıyor
Üniversite şart degil, ticaret şart
Serbest meslek yapan okumuş biri olman lazım
Şart değil ama güvence olarak şart
Sağlam babanız varsa şart değil.
Bill Gates üniversite mezunu değil.
Bill Gates Harvard üniversitesini bırakmış 🤣🤣🤣 verdiğin örneğe bak
Hacı hiç o hayallere kapılmayın, ben işte o üni mezunu değil, bu üni okumadı, onları örnek ala ala, üni sınavına girdim en sonunda mecburen akjlhjkalsdsa
@betterböcek iyi bir üniversite okumazsan asgari ücret alırsın. Okumazsan da asgari ücret alırsın.
Ticareti becerebilirsen çok ama çok fazlasını kazanırsın
Hayır, kesinlikle değil.