Yks gözetmen kopya çekiyorum sanıp tutanak tutmuş mudur?

Merhaba. Ben geçen sene sınava girdiğimde istediğimi yapamadığım için mezuna bırakmıştım. Bu yılda çok çalıştım. Tyt sınavım gayet güzel geçti. Ayt sınavında soruları çözerken bi ara dikkatim dağıldı. Saate bakarken gözüm önümde ki kıza takıldı 5-6 saniye. Ama asla kopya çekmedim. Sonrasında hemen kendime geldim gözümü çektim. Bir daha da asla kafamı kaldırmadım. Ama sanırım gözetmen o anı gördü. Benim kopya çektiğimi düşünüp tutanak tutmuş mudur sizce? Çok korkuyorum tekrardan iki yıl sınava giremeyeceğim diye.
Yks gözetmen kopya çekiyorum sanıp tutanak tutmuş mudur?
Cevapla