Lütfen sorumu beğenir misiniz?
10 milyon İngiliz Sterlini karşılığında işinizi bırakır mısınız?
Lütfen sorumu beğenir misiniz?
türkiye şartlarında 10 milyon sterlini ömür boyu çalışıp hiç harcamasam bile biriktiremeyeceğimi göz önünde bulundurursak bir saniye bile tereddüt etmem hele ki şu an aldığım 10 milyon sterlin bi 10 senede türk lirası bazında harcasam bile asla eksilmeyip aksine çoğalıcaktır bırak 10 milyonu 1 milyona da okeyim ben
Ülkemizde yaşayan ortalama gelirli herkes, böyle bir teklif karşısında işini bırakır diye düşünüyorum. Bir daha ömür boyu hiç çalışmasına gerek kalmaz. Sadece gönüllü çalışıp hobilerine zaman ayırabilir.
Parayı istediğim şartlarda kullanma hakkım varsa yeni bir iş oluşturabilme izin verilecekse işimi bırakırım. Daha iyi bir iş kurarım🤷♀️😀
Kendi betimlemem diyebilirim. Modern yaşam, insan oğlunun kariyerini iş konusundaki ünvanı statüsü ile elinin ulaşabildiği yerler daha önceliklidir. Mesleğinizin bir kimliğimize kazındığını yok sayamayız. Örneğin bir ortamda mesleğiniz ile popüler olabilirsiniz. Bu durumun kişiye kattığı özgüveni hiç bir para karşılayamaz. Eskiden kürk terimi varlık ile özdeştiriliyordu. Günümüzde askeri üçretle geçinen bir kişinin elinde 10bin tl lik bir telefon görebiliyoruz zaten. Artık kürk herkesün üstünde olduğu için farkındalık yataran popülerlik ünvandır. İnsanlar çoçuklarını bile maaşına göre değil mesleğinin ünvanı için eğitim konusunda yarışa katıyor. Çocukları üzerinden ünvan gösterişi yapmak istiyorlar. Doktor mühendis öğretmen vb. Artık yeni kürk🤷♀️
En acilinden bir iş buluyoruz demektir bu. :D
Şaka bir yana, olmak istediğimiz kişiyi parayla kenara atacak değiliz. Alternatifleri gözden çıkarılabilir fakat.
Cevap
25Cevap
Ömür boyu çalışsam o kadar kazanamam bir de üstüne çalışmadan veriyorlar 1 saniye düşünmem bırakırım.
Cumhurbaşkanıysam bırakmam... Onun dışında elbette..
9 milyonu senin olsun 1 milyonu da yeter bana direkt bırakırım istifa ederim 🚁🚁
Müzik öğretmeniyim
Çok teşekkür ederim. Saygılar sevgiler.
Ne iş yaptığıma bağlı şu an 18 yaşındayım ve o parayla sıkılırım elon musk gibi girisimci olurum ve paradan para kazanırım tatil de yaparım keyif de yaparım marsa da çıkarım
O paraları yerim zaten ama herşeyin bir sonu var bundan 100 yıl önceki paranın değeriyle suanki bir değil paradan para kazanmayi ogrenmedigin yatarken bile para kazanmadigin sürece asla rahat edemezsin kapitaliz o parayı eritir ve 0 olduğun yere geri dönersin
Tabi ki de. Hemen ingiltere de 2-3 milyona güzel bir villa alırım. LüKS arabalar alırım. Geri kalan parayı da ticarette felan kullanırım zaten artar o para. Vay be hayal kurması bile güzeldi. Bu şansı yaşattığın için teşekkürler.
He olsun o da olur idareli kullandıkça yeter bir ömür 😂
Asgari maasa calisan bir insan ortalama 350 yil yemeden ismeden maasini biriktirse o kadar ediyor.
Sence insanlar birakirmi?
bırakırım tabi yarısını faize at tamam daha ne istiyon. Antetokoumpoo 30 milyon dolar kazanıyor yılda 94lü herif
Dünyayı bile bırakırım Mars'a giderim sen ne diyorsun
Şaka bir yere önce ihtiyacı olan sevdiğim değer verdiğim varsa onun payını ayırırdım. Sonra güzel havuzlu siteden konumu manzarası iyi bir daire İstanbul'dan. Birtanede Akdeniz kıyısından daire bahçeli. Sonra geniş bahçelik arazi alırım Çanakkale'den falan. Bol ceviz ağacı ekerim. Cevizde iyi para varmış. Sermaye düzeni kurar öyle birde aile kurar yaşar giderim
Para huzur vermez. Üretmek lâzım. İnsana uğraş gereklidir. Paran varsa keyfine göre uğraşın olur.
Maddiyat tek başına ayakta tutmaz insanı. Maneviyatınıda beslemelisin yoksa boşluğa düşersin. Bir uğraşın olmak zorunda. Sağlık için bu lâzım
Bırakıp, başka iş yeri satın alırım. Hem işsiz olan kişilere iş vererek sevaba girerim, kısa ömrün kârı.
Mevcut işimi bırakır başka iş yaparım çalışmadan duramam
Merhaba, hani nerde 10 milyon İngiliz sterlini? Hemen alayım da okulu bırakayım.
ülkedeki insanların %90ının hayali memur olup 5 6bin lira para kazanmakken. 100bine bile hayır diyecek insan yoktur
Turkiyede cogu insanin tek isi var o da aksama kadar yatip gezip hallenmek bunuda para icin birakmazlar.
Türkiye de bu parayla arika yaşarsın ve işten ayrılmam taki kendi düzenimi krup kendime bir iş kurarım kar getircek ve para su gibi o parada elimden kaçmadan türkiyede bir ev en az 450 bin ile 980 bin olmuşken
Fillandiya vatandasi olayim baska bir sey istemem.
100 bin sterlinede tavim ben
Eskilerden birini görmek güzel. Soruya dönecek olursam, tereddüt dahi etmem. :))
Uçan adam Sabri olurum direkt
İşimi gücümü bırakır yatırım yapardım
Olmayan bir işi bırakmam uzun sürmez herhalde
Yanında başka ne bırakıyoruz diye sorarım
Olmayan işimi tabi ki bırakırım
O zaman önce bir iş bulim
İşim olmadığı icin direk kabul ederdim
İste sorun isin bulunması tecrube diye bir sacmalik var herkes tecrube istiyor
Bırakmamın nedenine bağlı yani neden istediklerine eğer mantıklı gelirse işi bırakırdım.
Canı sıkıldığı için işimi bıraktıracak değil ya illaki bir nedeni olmalıdır bence, nedeninin olmaması saçma geliyor.
15 milyondan aşağısı kurtarmaz..
anında, o kadar söyleyeyim..
Tabiki de evet
Rica ederim.
Evet
bırakırım hani nerde
Düşünmem bile direkt kabul ederim
İşim yokkii😅😅
hayır bırakmam..
1 de olur farketmez
Tabi bırakırım
Evet
Bırakırım tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?