RRadyoloji mi yoksa mezuna kalıp sınıf öğretmenliği mi?

Bu sene 12. sınıfım ama sadece tyt ye başvuru yaptım radyoloji gelir erkenden hrmen kpss çalışıp atanmak için ama küçüklüğümden beri hep istediğim meslek sınıf öğretmenliği mezuna kalıp sınıf öğretmenliğine mi gitmeliyim yoksa baştan beri planladığım gibi radyoloji yani tıbbi görüntüleme mi okumalıyım?
RRadyoloji mi yoksa mezuna kalıp sınıf öğretmenliği mi?
Cevapla