Tokyoda üniversite okuma ihtimalim ya da üniversite mezunu olarak yani bir animatör olarak gidebilir miyim?

Animasyon üzerine okumayı planlıyorum bütün sınavlarından haberdarım bilgisiz olduğum tek nokta nasıl kazanacağım değil ama nasıl Tokyo'da işe girebileceğim? (YKSTYT-ÖYS-OBP; x22, x17, x11) (KJ:250) "Nasıl yurtdışında okurum? Nasıl yurtdışında çalışırım?" diyebilirim daha kısa olur. Japonca, İngilizce, Osmanlıca, Arapçaya hakimim. Yorum almak için yazıyorum bilgi almak için yazmadım daha doğrusu...
Tokyoda üniversite okuma ihtimalim ya da üniversite mezunu olarak yani bir animatör olarak gidebilir miyim?
Cevapla