3.30 saat sonra yani 7'de uyanacağım okulum var, uyusam mı uyumasam mı?

Merhaba, okula gideceğim için saat 7'de uyanacağım yani 3.30 saat var uyusam mı yoksa biraz daha mı dayanmalıyım? Teşekkürler 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Uyuyorum, herkese iyi geceler ✋🏻💙
3.30 saat sonra yani 7'de uyanacağım okulum var, uyusam mı uyumasam mı?
Cevapla