Beykent makine mi yoksa bilgi inşaat mı daha mantıklı bir seçim?
Beykent mı yoksa bilgi ki daha iyi bir üniversite?
Beykent mı yoksa bilgi ki daha iyi bir üniversite?
Kesinlikle inşaat okuma. Çünkü şu an haddinden fazla inşaat mühendisi var ve işsizlik oranı çok yüksek. İnşaat Mühendisleri Odası'nın yayımlamış olduğu raporları okumanı öneririm. Küçük bir örnek vereyim, gelişmiş ülkelerde bir inşaat mühendisine düşen kişi sayısı 1300 kişi (yaklaşık) ama bizim ülkemizde bu oran 800 (yaklaşık) yani ciddi fazlayız.
İnşaat mühendisliğ'nin, avantajları vardır evet. Mimarlardan, makinacılardan daha kolay iş bulursun ama işini yapamazsın o ayrı. Neden mi çünkü bizim ülkemizde az inşaattan anlayan herkes mimarlık ve inşaat mühendisliği yapar. Ama kimse makine mühendisliği yapamaz.
Tabi bu anlattıklarım, bu günün şartları için geçerli. Şantiye şefliği yönetmeliğinde değişikliğe gidilecek. Eğer değişiklikler yapılırsa belki şartlar da düzelir o ayrı.
Cevap
5Cevap
İkisini de tavsiye etmem bu üniversiteler sana bir şey kazandırmaz
makine daha geniş iş imkanı
İnşaat oku
Bilgi İnşaat
Burslu olarak gitmen çok iyi olur tabii ki inşaatta iş imkânı var merak etme.
burslu hangisiyse
full ingizlice hangisiyse onu oku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?