Okullarda haftanın 2 günü yüz yüze eğitime geçiliyor! Sizce karar doğru mu?

Ziya Selçuk'un Twitter üzerinden yaptığı paylaşımı şu şekilde:

''Yarın itibariyle ilkokul öğrencilerimiz, 7 Haziran Pazartesi'den itibaren ise ortaokul ve lise öğrencilerimiz için haftada iki gün yüz yüze eğitime başlıyoruz. ''
Okullarda haftanın 2 günü yüz yüze eğitime geçiliyor! Sizce karar doğru mu?
Sizce karar doğru mu? Çocukları okula göndermek mantıklı mı?
Okullarda haftanın 2 günü yüz yüze eğitime geçiliyor! Sizce karar doğru mu?
Cevapla