3 gün boyunca 12 saat çalışçam ama bazı çalışanlar durumun 2 hafta süreceğini söylüyorlar hep böyle sistemde kalırsa korkuyorum?

yani mühendis bana sen 3 gün akşam 8de gelip sabah 8de gitçem iş yoğunluğundan ötürü bazı işçilerde 2 hafta böyle gidecek sonra tekrar düzelecek diyor 12 saat çalışanlar bilir çok uzun bi süre üstelik çalıştığım yerde tek bayanım normalde 8 saat çalışıyordum sizce mühendis ile konuşmalımıyım çok uzun bi süre benim açımdan zorlu gececeğini
3 gün boyunca 12 saat çalışçam ama bazı çalışanlar durumun 2 hafta süreceğini söylüyorlar hep böyle sistemde kalırsa korkuyorum?
Cevapla