Siteden siteye değişir. Ben oyunculuk için bir çok Ajansa başvurmuştum.
IMJ Ajans, Reyting Ajans, CastAjans vesaire. Cast Ajans beni "Kalbimdeki Deniz" Yrd. oyuncu olarak göndermişti sadece kamera önü çıktım. Diğerlerinden pek ses yok bazı ajanslar dolandırıcı bunun içinde fotomodellik ajanslarıda var dolandırıcı olan yani dikkat et
Bazı ajanslar 200 TL kayıt parası alıyor bazıları kayıt parası almıyor ama profil oluşumu kartı için 200 TL alıyor vesaire. Bazıları hiç almıyor.
Hani fotomodellik yapacaksan dikkatle incele, ŞikayetVar'a vesaire bak, yorumları oku. 1 tane adını hatırlamadığım Ajans dolandırıcı çıktı.
Micro Production Erberk Ajans Anatolia Cast Oscar Ajans
Özellikle önceliğin Micro Production olsun.
Başvurunu yap, arayıp başvurunuz kabul edildi falan derse herhangi bir ücret alıyor musunuz, kayıt, fotoğraf, profil vesaire. Bunları demeden gidince çat sana 200 TL yapıştırıyor.
Son söylediğin 3 ajansa da baktım içime sinmedi açıkça. Şikayetvar'a bakıyorum hep oyunculuk falan istemiyorum sadece katalog çekimi falan istemiştim açıkça ama çok fazla dolandırıcı var cidden. Herkes vazgeç falan diyo ama bu mankenler oyuncular falanda hangi ajanslarda merak ediyorum Cidden. Bu kadar ayrıntılı yazdığın için çok teşekkür ederim çok :)
okuyorsan mutlaka karsuna bi firsat cikar, ben kac sene setlerde calistim, kurtlar vadisi, ezel, öyle bir geçer ki zaman, ve bir sürü sanatcinin klibi, o kadar yönetmen oyuncu tanidim ama cok fazla da ziyan olan kız...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende çok araştırdım
Mail attım arayın dediler, daha aramadım
Güvenilir mi sence?
Siteden siteye değişir.
Ben oyunculuk için bir çok Ajansa başvurmuştum.
IMJ Ajans, Reyting Ajans, CastAjans vesaire. Cast Ajans beni "Kalbimdeki Deniz" Yrd. oyuncu olarak göndermişti sadece kamera önü çıktım. Diğerlerinden pek ses yok bazı ajanslar dolandırıcı bunun içinde fotomodellik ajanslarıda var dolandırıcı olan yani dikkat et
Bazı ajanslar 200 TL kayıt parası alıyor bazıları kayıt parası almıyor ama profil oluşumu kartı için 200 TL alıyor vesaire. Bazıları hiç almıyor.
Hani fotomodellik yapacaksan dikkatle incele, ŞikayetVar'a vesaire bak, yorumları oku. 1 tane adını hatırlamadığım Ajans dolandırıcı çıktı.
LC Waikiki Reklam çekimine falan başvur, LC Waikiki'ye mesaj falan at.
Şu sana vereceklerimi incele
Micro Production
Erberk Ajans
Anatolia Cast
Oscar Ajans
Özellikle önceliğin Micro Production olsun.
Başvurunu yap, arayıp başvurunuz kabul edildi falan derse herhangi bir ücret alıyor musunuz, kayıt, fotoğraf, profil vesaire. Bunları demeden gidince çat sana 200 TL yapıştırıyor.
Son söylediğin 3 ajansa da baktım içime sinmedi açıkça. Şikayetvar'a bakıyorum hep oyunculuk falan istemiyorum sadece katalog çekimi falan istemiştim açıkça ama çok fazla dolandırıcı var cidden. Herkes vazgeç falan diyo ama bu mankenler oyuncular falanda hangi ajanslarda merak ediyorum Cidden. Bu kadar ayrıntılı yazdığın için çok teşekkür ederim çok :)
Rica ederim.
Oyunculuk istemediğini biliyorum zaten onu genel olarak söyledim.
Bende bilsem hangi Ajanslardan olduğunu direk başvururum.
Çok teşekkür ederim bi sonuç alırsam eğer herhangi bir ajanstan yaşarım buraya belki yardımım dokunur :)
Ben teşekkür ederim
şimdi gelir ajans sahibi arkadaşlar :D
Ya😂😂
Herkese güvenme
hic bulasma
Neden
ajans yerine cok baska yerlerde vucudunu paraya çevirirler
Güvenilir olanını nasıl bulucam peki?
sadece tanidiklarinla, o da yakin tanidiklarin
arkadas ilmaz yani, aksi halde kimseye inanma
Anladım ama tanıdığım yok maalesef
olacagi varsa denk gelir ama bana kalirsa özenme, onun yerine okumayı sec, repertuar , san dersi vs
konservatuar
Okuyorum zaten de sadece birkaç yerde yer almak istemiştim teşekkür ederim
okuyorsan mutlaka karsuna bi firsat cikar, ben kac sene setlerde calistim, kurtlar vadisi, ezel, öyle bir geçer ki zaman, ve bir sürü sanatcinin klibi, o kadar yönetmen oyuncu tanidim ama cok fazla da ziyan olan kız...
Anladım teşekkür ederim umarım güvenilir bir yer bulabilirim
nerde yaşıyorsun
Sanki çok tip varda dkkdjdsmd
Evet :)
İstanbuk için mi
Yok İstanbul da yaşamıyorum ama görüşmeye falan gidebilirim yakınım