


Merhabalar, yüz mankeni olmak istiyorum
Modellerle çalışan, fotoğrafçılık ve pek çok alanda başarıli Halil bey (ona kişi demek hakaret etmek gibi hissettiriyor) bu konuda "yüz modeli olabilirsin" dedi.
Çevremde önceden bunu diyordu ben imkan vermiyordum, şimdi ikna olmuş durumdayım. Ama burada yardımınız lazım.
düzgün ve güvenilir bir Ajans nasıl olur nelere dikkat etmeliyim?
Not Ankara 'da yaşıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben olsam seni Nivea veya Vichy reklamlarında oynatırım. Onun reklamlarındaki kadinlara benziyorsun değişiklik olur
Seni neden model yapsınlar? Yakışıklı değilsin ki
Sadece yakisiklilar mi model oluyo awk
@lllDeatmylovelll 15 yaşındaki Sude'lerle uğraşmaya değmez brom
@lllDeatmylovelll yüz modeli demek çekici ya da yakışıklı bi yüze sahip olman demek mal mısınız
Yaşım 20 hem sana noluyor demekki sen de çirkinsin ki onu koruyosun
Evet cirkinim
@lllDeatmylovelll haahhhahahahaha bayılıyorum ya
Değişik bir yüz hattın var.