Arkadaşlar ben büyük bir boşluktayım. Napabilirim?

Merhaba 20 yaşındayım liseden 2019da mezun oldum 2 kez sınava girdim ve tercih verdim lâkin bölümde 1 dönem kalabildim. Yalnızca tyt başvurusu yaptım (kendimi bildiğim için) fakat yorgunluk, ev sorunları.. bunlarla hiç çalışmadım. Giden parama yanıyorum. Ve kırık obp işi var tabii. 2022'de girsem başarır mıyım ne olur ne biter diye çok düşünüyor ve korkuyorum. Ileriyi cidden göremiyorum şu an ne yaptığımı neden yaptığımı bile bilmiyorum. Bir şeyler yapıyorum ama devam ettiremiyorum. Mesela ingilizce çalışıyorum. Kitap okuyorum. Bazen dizi. Değişik tarifler deniyorum. Bilgisayar kursuna gittim daha sonra gitara gitme gibi bir planım var. Bunları yapıyorum ama sanki vakit doldurmak için. Doğru düzgün odaklandığım yapabildiğim de söylenemez. Hiçbir şeyden keyif almıyorum. Robotlaştım gibi. Ve bir gün bunlardan biri aksarsa kendimi yiyip bitiriyorum ki çoğu kez aksıyor. Sadece çok yorgunum. İçimi dökmek istedim. (sorum kaldırılmasın diye sondakini yazdım)
Arkadaşlar ben büyük bir boşluktayım. Napabilirim?
Cevapla