



sınavlarda bu şekilde çizimle geçemezsin. orada araştırma çizgilerine , modeli doğru görüp görmediğine ve perspektif algına bakarlar. parmakla veya pamukla gölgelendirme yapmak en son istenilen şeydir. bol bol önüne model koyarak onu çizmeye çalış. canlı model bulamadığında kompozisyon koy çiz, kalemle ölçü alarak kağıda sığdırmaya çalış. bu şekilde gölgelendirme ile uğraşmak yerine daha fazla çizim yapmaya ayır zamanını eskiz ve karalama.
Tamam teşekkür ederim bunlar zaten 5 6 sene önceki çizimlerim ben aniden karar verdim sınava o yüzden sordum 😊 Teşekkürler
illa kursa gitmene gerek yok, internetten de bazı şeyleri öğrenebilirsin. doğru gördüp doğru bir şekilde çizdikten sonra kimse senden ressam olmanı beklemez. yoksa tamamen her şeyi çözmüş öğrenciye neden desen dersi versinler değil mi saçma olurdu. rica ederim
Evet doğru diyorsunuz çok teşekkür ederim İnternetten izlicem mutlaka 😊
Cevap
2Cevap
Çok zor çizimleri görmesem böyle demezdim adamlar çok ince eleyip sık döküyor.
Hım siz girdiniz mi veya bi akrabanız yakın zamanda sınava girdi mi?
Yakın bir arkadaşım da hazırlanıyor.
istedikleri bir şeyi kendi tarzınla çizebilecek kıvama gelmelisin.
Mesela ne istiyorlar?
Ha ben sen girdin sandım pardon 😊 tamam teşekkür ederim
Kursa gitmelisin eğitim alırsan kazanmak olasılığın var imgedel öğrenmen gerekiyor
Kursa gitme imkanım yok ki 😔 İnternette vardır belki bikaç bişey
Tamam teşekkür ederim 😊
erotik olmus resim 😍😍😌
kazanırsıns
Sizin bi bilginiz var mı sınavlar hakkında? 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?