Üniversite okumak mantıksız geliyor. Bu moddan nasıl çıkabilirim?

Derslerim kötü değil bu arada. Yok yüksek lisans yok doktora bilmem ne. Abi zaten günümüzde 40 yaşında sağlık sorunları başlıyor insanlarda. Gençken yaşayamıyoruz hayatı. Sonra okullarda saçma sapan vakit alıcı ilişkilere falan giriyoruz. 20-25 yıl öncesine kadar insanlar 20 yaşında hem iş sahibi olup hem evlilik yapacak olgunlukta oluyorlarmış. Şimdi boş her şey. Kendi paramızı kazababilmek için bile kaç yıl okul köşelerinde sürünüyoruz. Kaç gündür gece gündüz ders çalışıyorum fiziksel sağlığım bozuldu, boyun sırt ağrıları başladı. Bu toplumun eğitim anlayışı çok yanlış. Ampul bile söküp takamayan adamlar ben okul okudum diye kaprislere giriyorlar. Serbest meslek benim kişiliğime daha uygun gibi.
Üniversite okumak mantıksız geliyor. Bu moddan nasıl çıkabilirim?
Cevapla