Alandisi yüksek lisans yapanlar veya yapmayı düşünenler?

Merhaba arkadaşlar , benim ikilem de kaldığım bir konu var. ben işletme bölümü lisans mezunuyum tezli yüksek lisans yapmayı düşünüyorum. alan dışı mi yapmalıyım yoksa alan içi ilerlemek daha mı mantikli. örneğin işletme mezunu olup hemsirelikte alandisi yüksek lisans yapmak bana neler kazandırır. yüksek lisans bitince hemşire statüsünde çalışma imkanı oluyor mu yoksa sadece akademik personel olarak mı calisiliyor. önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Alandisi yüksek lisans yapanlar veya yapmayı düşünenler?
Cevapla