İçinizde yüksek lisans yapmış ya da halen yapmakta olanlar var mı? Varsa hangi bölüm?

Tecrübelerinizi bekliyorum arkadaşlar. Tez dönemindeyim motivasyona ihtiyacım var. :)
İçinizde yüksek lisans yapmış ya da halen yapmakta olanlar var mı? Varsa hangi bölüm?
Cevapla