İtü'de okuyan var mı? Türkçe (%30 ingilizce) bölümde de hazırlık okumak gerekiyor mu?

Mimarlığa yatay geçiş yapıcam. Türkçe olana puanım yetiyor. Ancak bölüm türkçe olsa da %30 ingilizce gözüküyor. Hazırlık okumam ya da atlamak için sınava girmem gerekecek mi? Ben zaten başka üniversitede hazırlık okudum. Bir yıl daha kaybetmek istemiyorum. Türkçe bölümlerde de hazırlık eğitimi var mı?
İtü'de okuyan var mı? Türkçe (%30 ingilizce) bölümde de hazırlık okumak gerekiyor mu?
Cevapla