Zaten para kazanıyorum sizce üniversite okumama gerek var mı?

Öncelikle merhaba. Belki bir çoğunuza saçma veya yalan gibi gelecek ama günlerdir bunun hakkında düşünmekten bıktım. Lise 3'e gidiyorum ve seneye muhtemelen üniversite sınavına gireceğim ama üniversite okuma ihtiyacım var mı yok mu emin değilim. Neden diye soracak olursanız halihazırda iyi bir mesleğim var ve iyi de para kazanıyorum ama daha lisem bile bitmedi. Üniversite okuma istememin en büyük sebebi arkadaş ortamımın fazla olmaması. Büyük ihtimalle sırf arkadaş edinmek için üniversite okunur mu falan diye bilirsiniz ama ben kendimi Lise 1 den beri çalışmaya verdiğim için sosyal hayatıma hiç vakit ayırmadığımı fark ettim ve neredeyse hiç arkadaşım yok ve bu zamana kadar hiç kız arkadaşım dahi olmadı ki tipim falan da iyidir.

Şimdi asıl mevzuya gelelim. Siz benim yerimde olduğunuzu hayal edin. üniversite okumamışsınız arkadaş çevreniz çok ve bu ana kadar hiç kız arkadaşınız olmamış ama gayet iyi para kazanıyorsunuz ve sırf arkadaş edinip gezip eğlenmek için mesleğinizi güvendiğiniz birisine teslim edip üniversite okumaya gider misiniz yoksa ben paramı kazanayım gerisini boş ver mi dersiniz?
Zaten para kazanıyorum sizce üniversite okumama gerek var mı?
Cevapla