Öncelikle merhaba. Belki bir çoğunuza saçma veya yalan gibi gelecek ama günlerdir bunun hakkında düşünmekten bıktım. Lise 3'e gidiyorum ve seneye muhtemelen üniversite sınavına gireceğim ama üniversite okuma ihtiyacım var mı yok mu emin değilim. Neden diye soracak olursanız halihazırda iyi bir mesleğim var ve iyi de para kazanıyorum ama daha lisem bile bitmedi. Üniversite okuma istememin en büyük sebebi arkadaş ortamımın fazla olmaması. Büyük ihtimalle sırf arkadaş edinmek için üniversite okunur mu falan diye bilirsiniz ama ben kendimi Lise 1 den beri çalışmaya verdiğim için sosyal hayatıma hiç vakit ayırmadığımı fark ettim ve neredeyse hiç arkadaşım yok ve bu zamana kadar hiç kız arkadaşım dahi olmadı ki tipim falan da iyidir.
Şimdi asıl mevzuya gelelim. Siz benim yerimde olduğunuzu hayal edin. üniversite okumamışsınız arkadaş çevreniz çok ve bu ana kadar hiç kız arkadaşınız olmamış ama gayet iyi para kazanıyorsunuz ve sırf arkadaş edinip gezip eğlenmek için mesleğinizi güvendiğiniz birisine teslim edip üniversite okumaya gider misiniz yoksa ben paramı kazanayım gerisini boş ver mi dersiniz?
Şimdi asıl mevzuya gelelim. Siz benim yerimde olduğunuzu hayal edin. üniversite okumamışsınız arkadaş çevreniz çok ve bu ana kadar hiç kız arkadaşınız olmamış ama gayet iyi para kazanıyorsunuz ve sırf arkadaş edinip gezip eğlenmek için mesleğinizi güvendiğiniz birisine teslim edip üniversite okumaya gider misiniz yoksa ben paramı kazanayım gerisini boş ver mi dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer