Kariyerim konusunda çok kararsızım, bana tecrübelerinize dayanarak bir fikir verir misiniz?

Ben askerligimi yaptım çok şükür 24 yaşındayım 1997 dogumluyum. Önümde 3 tane seçenek var. Ailem bekçi olmamı istiyor gir diyorlar dene diyorlar ama bende ne bileyim kpss veya dgs kasmak istiyorum. Ege üniversitesi elektronik haberleşme mezunuyum. Bir tarafta endüstri mühendisligi , elektrik mühendisliginede uzatmak var. Sanki bir baskı içerisinde gibiyim ne yapacagım bilmiyorum :/
Kariyerim konusunda çok kararsızım, bana tecrübelerinize dayanarak bir fikir verir misiniz?
Cevapla