Yaptığım iş çok fazla stresli, ne yapmam lazım?

Çoğu kişinin özendiği, kazancı da fena sayılmayan bir iş yapıyorum. Fakat üstlendiğim sorumlulukları yerine getirme ve başarma disiplininden dolayı zihnimde stres tufanı oluşuyor.

Objektif olup, işime odaklanıp karşımdakileri ve başarıp başarmamayı çok da umursamamam mı gerekiyor? Bu arada kendi işimi yapıyorum. Psikolojik bir sorun olduğunu düşünüyorum.
Tavsiyelere açığım.
Yaptığım iş çok fazla stresli, ne yapmam lazım?
Cevapla