Knk bende siber güvenlik için yazılım öğreniyordum, fakat şu an ingilizce kursları bakıyorum. Üniversite okumakda şart çünkü kimse takmıyor adamı, insanlar akın akın zaten yurtdışına gidiyor ki orada da üni okumayanı, sağlam 4 yıllık bir üni okumayanı burada olduğu gibi orada da adamdan saymıyorlar. Üni her zaman öncelik katar, ingilizce ileriye iter, yetenek ise birinci yapar.
blog.konusarakogren.com/ingilizce-zamirler/ mesela burda zamirleri öğretiyor en aşağıda popüler konular kısmında ise en çok önemli olanları öğretiyor ama ilk önce alfabeyi öğrenmen lazım
Diplomasiz hiiiic bir şey olunmuyor arkadaş ya diploma alacaksın ya da kendi dükkanını açacaksın ya da bı yerde işçi olacaksin ki bu da resmi memur tarzı olmuyor