AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
240Cevap
Gayet iyi Türkiye ye göre ben onu bile almıyorum kiz
türkiye şartlarına göre süper iki ayda 12 bin yapar iyi misinn? :)
Kime göre neye göre? Lise mezunuyum 5000 tl maaş alıyorum. Sen az alıyorsun ve buda okuyana kıymet verilmediğinden kaynaklı. Senlik birşey değil ama inanılmaz bir miktarda değil
Ne iş yapıyorsun ki o kadar maaş alıyorsun?
Makine teknikeriyim
O zaman üniversite mezunusun. 2 yıllık değil mi o bölüm? Ama iyi maaş alıyorsun yani en azından sana yetecek kadar.
Hayır üniversite mezunu değilim. Liseden mezun oldum. Üniversite kazandım kayıt yaptırdım ama hiçbir derse bile gitmedim.
Anladım. Maksat üniversitesi mezunu olmak değil , kendini eğitmek ve işine sahip çıkmak. Sağlık meslek lisesi hemşirelik mezunuyum ama iş bulamıyorum. Umarım her şey gönlünce olur.
Tamamda sizin iş yükünüz ağır benimde çevremde 6 bin alan var lise mezunu yönetici teknikerlikten ilerledi
Bayan için üni mezunu için maaş makul hatta çok iyi bende üni mezunuyum fakat 6 bin alamıyorum
@Theblondgirlll madem üniversite mezunları düşük maaş alıyor biz neden üniversiteye hazırlanıyoruz anlayamıyorum. Hakkını alan da var alamayan da.
Valla ben 5 bile almıyorum düşünün
Ben kimsenin aldığına az çok demiyorum. Sadece verdiğiniz emeğin karşılığını alamıyorsunuz dedim. Üniversite okuyosun, belki en zor dönemlerini yaşıyosun en güzel yaşlarını bunun için harcıyosun. İşe başlayınca ay sonunu zor getiriyosun
Sen TR şartlarında 4000 TL maaş bulursan öpte başına koy birde 6000 TL yimi sorguladın? :D
Hangi ilde olduğuna da bağlı ama fena değil elbette kira derdi yoksa
Ben üniversite mezunu olarak kendi mesleğimde asgari ücretli iş bulamıyorum 4.700 tl maaş için kpss çalışıyorum insanlar 6000 tl ye az diyor ya.
Asgari ye göre çok iyi
Asgarî ücrete göre değil yani o kadar yıl okuyan insanların asgari ücret alması çok absürt kaçar
Burası Türkiye. Burada maalesef ki 4 5 yıl okuyup ya işsiz kalıyosun ya da asgariye gidiyosun. Evet çok iyi bi maaşın yok ama ülkenin çoğundan biraz daha şanslısın diyelim.
Dışarıda bir çok üniversite mezunu var ama nasıl mezun olmuşlar bulunduğum sınıfta ortalama 50 kişi vardı ama sorulanlara ben cevap verirdim
Önce kendini geliştirmek ÖNEMLI çünkü önlisans mezunu olup kendini geliştiremeyen bi co k insan var ama iyi yani bi bayan için ücret miktarı
İnsanlar maaşını yaşına göre değil işine göre alır!
Türkiye nin en iyi üniversitesinden mezunum. Üç yabancı dilim var. Ve aynı yaştayız. Ve ilk işe girişinde sana kimse o parayı vermez hatta imkansız. Ne işi bu merak ettim.
Ne mezunusun peki
Yazılım mühendisliği
Waowww ve şu an işsiz misin
Hayır çalışıyorum
Hmm hangi şehirdesin peki
Bizde 15000 maaş alanda var ama yıllarını vermen lazım
İzmir
Hm aslende İzmirli misin
Evet
Ne güzel burcun ne peki
Türkiye yi terk edicem malesef ingiltereye yerleşecem
Karar senin tabi
İyi ya da kötü olmasında ki amaç ne? Ne düşünerek bunu merak ettin?
Ben çok az. bu arada resim ile aklıma sugardady geldi
film Stajyer' den yaşlı olan stajyeri
@PırılDuru Hayatımda hiç film izlemedim, bilmiyorum
Ortalama bence. Ben de aşağı yukarı bu kadar alıyorum ve geçinebiliyorum.
Ne iş yapıyorsun
@_ßĪĿĿĪƐ_ hemşireyim
Gayet iyi bence. İnsanlar 3 bin TL maaş için sabah akşam fabrikalarda çalışıyor.
Bence süper 6000 TL bir kadın için veli nimetden fazlasıdır
Kendi ayaklarının üstünde durmak için, gayet yeterli bir rakam bence.
Mesleğin nedir? 6000 ülke standardına göre iyi rakam ama örneğin bir öğretmen için bence düşük.
23 yaşında ve bekarsan iyi bir maaş. Ben 27 yaşındayım net gelirim 9.000 tl ama tabi ek gelirimde var.
ne iş?
@grimsimavi0 Bir bankada network uzmanıyım diyebilirim. İleride programcılık yapmak istiyorum ama
Anladımm. Hayırlısı.
@grimsimavi0 Teşekkür ederim sağolun
Büyükşehirde yaşamıycaksan iyi para
Buyuksehirler için az yetmeyebilir
Allah bazı kullarına yürü ya kulum der bize dur der 😔
İnsan kendi şansını kendi yaratır.
Bakın Allah derki sen elinden geleni yap çalış çabala gerisini bana bırak tevekkül et.
Valla ben şansa inanmıyorum şans yaratmaktak ta bana inandırıcı gelmiyor Allah ne demişse doğrusunu söylemiş bundan şüphem yok fakat 2 senedir uğraşıyorum çabalıyorum onca iş için başvurdum (kamu) ama bir türlü olmuyor artık ümidim kalmadı boş yere uğraşıyorum. 😔
Hangi bölüm mezunusunuz
Lise mezunuyum neden sordunuz?
?
Yaptığın işe göre değişir ama bu şartlarda oldukça iyi.
İstanbul gibi biyerde aliyosan normal ama konya gibi biyerde aliyosan cok iyi bence.
Nerden buluyonuz böyle işleri bende 1400 liraya çalışıyorum işte xd
Asgari ücret 2800 lira yarı paraya nasıl çalışıyorsun
Part time çalışıyorum ama 1400 lira bile alamadım zaten dün maaşım yattı 500 lira yatırmış şerefsizler işe giriş evrakları için 100 lira ödemiştim zaten 400e ordaki asalakların kahrını çekmiş oldum yani
Lisans mezunu için ilk başta gayet iyi. Giderek artması lazımdır
Mantıksız bir hesap olmuş. Okul ile maaş aynı oranda artmıyor. Beceri bilgi önemli diye düşünüyorum
O paranın yarı fiyatına çalışan bir sürü insan var
Bence şükret
Lenn o kadar parayı 1 ayda ben alamıyorum iyimi diye soruyon bide
Meslek ne reis
@saasmerhabalaraq Gıda üzerine 2 dükkan var
6 binde kocan alsa 12.000 cash iyidir
22 yaşında üniversite 1. sınıf öğrencisi olan ben buna bişey diyemedim :D
22 yaşında 3. üniversitesine başlayacak olan bende ağzım açık okudum. En fazla 4-5 k maaş için didiniyor duruyoruz.
@sudakaybolanbalık fdkjjkdfjkgdfkj işte napalım kader kısmet herkes bir değil :D
Bize yazık olmuş ya 😄
@sudakaybolanbalık ya uyumamışsın bu ne hız :D hemen cevap vermişsin sahurcusun anladığım kadarıyla yani ne yaparsın ama üzülmek yok herkesin nasibi kaderi farklı kıyaslamak en büyük hatadır
25 yaşında üniversite mezunu ve halihazırda işsiz biri olarak bu maaş gayet iyi, kıymetini bil, başkasına muhtaç olmadan kendi paranı kazanıyor olmak çok büyük bir nimet
Günümüz şartlarında mesleklerin aldığı maaşlara bakarsak ortalamanın üstünde iyi bir maaş
Ülkenin güncel yoksulluk sınırı 9500 tl ama yalnız biriysen 6bin tl hayli hayli yeter
Asgari ücret teklif ediyorlar. 4 kazanabilmeye çalışıyorum. 6dan fazlasını da düşünemiyorum.
Fazlaca iyi bencelem :)
o parayla ev kirası elektrik su ve telefon internet faturaları ödeyip üstüne de orta güzellikle bir hayat yaşabilirsin diye düşünüyorum
Nerede yaşadığına göre bile değişir hele İstanbul içinse çok az
Üniversite mezunu arkadaşlarım var 5 bin liraya çalışıyorlar bence ülkenin durumuna göre gayet iyi tabiki şartları ve koşullarında göz önünde bulundurmak gerekiyor
Suanki şartlara Göre iyi bir para kimseye muhtaç olmaz bir kadın için de kendi ayaklarının üstünde durmak büyük bir güçtür böyle kadınları tebrik ediyorum...
Türkiyenin %10 luk dilimine dahil olmaya yeter de artar. İyi bence.
Kaç yıllık mühendisim anca o kadar alıyorum 😂
Nerenin ön lisansi o 🙄
Ben Türkiye'de 6000 TLlik iş bulsam hiç düşünmem dönerim Türkiye'ye
Devlet memuruyum yaklaşık 6k kazanıyorum. Gayet iyi benim için.
Kadın mezunu bir lisans için bence çok iyi, ben direk 6 bin ile evlenirdim
İyi veya kötü bunun kararını sen vereceksin. Asgari ücret alanlar ne yapsın
Beni yanına yardımcı al suyunu bile ben koyar içiririm sana ciddiyim
😁😁😁😁
Vallah ciddi söylüyorum iş yok üniv kapalı açık olsada burs almıyorum son 8 tlm kalmış oda biterse ne olcak bilmiyorum korkudan hareket edemiyorum :((
Rabbim bi yerden yardım eder dua et🙏🙏
Dua etmekle olmuyor kardeş bırakın bu ayakları dua karin doyurmuyor yavrum benim
Nasıl bir görüşe sahipssin sen ya
Sen zengin misin baban ne iş yapar arabanız var mı ?
Belediyelerde burs veriyor die dusmustim bi araştır istersen
Ya bahane bulma kardeş ne bursu ne belediyesi açlıktan intihar ediyoruz gelmiş hala bahane söylüyorsun
Zengin değilim bu bir ikinci si babam çalışamıyor bu iki bilmedigin tanımadığın insanlar hakkında yorum yapma öneride bulundum sana ne ters insansin
Olduğun şehidin sorunu izma adana da belediyeler durumu olmayan öğrencilere burs veriyor hadi A. eol senin gibi ters insanlarla ugraşamam
Az önce 12 13 cümle yzdim sildim sen o cümlelere bile değmezsin hadi kg ergen veled para için hayatını satma bu arada ig
Senin gibi cahille ugraşamma
Önce yazı yazmayı öğren sonra konuş önce yazı yazmayı öğren aptal ergen daha yazı yazamıyorsun senin gibileri patlatırım kafami bozma birdaha da yazmam yoksa patlatırım hadi kg.
Baya iyi
Mesela ben 21 yasinda 4 binle baslayacam ise memurluk lise mezunu olmama ragmen yani senin baya iyi
Ama sende iyi başlıyorsun sonuçta lise mezunu olarak memur olmakta çok iyi birşey birçok insan lisans bitiriyor olamıyor
Evet doğru ama sende iyisin baya
Aslında aramızda pek bir fark yok çünkü 21 yaşında bir memur olarak 4000 TL ile işe başlayınca 6 ayda bir enflasyon zammı gelecek maaşının % 6-7 si yani 23 yaşına gelince seninde maaşın 6000 küsür olacak
Doğru evet yani ileriyi dusunursek
@kahveligünler_ başlayacağınız iş ne işi
Devler dairesinde memurluk
Çok iyi nasıl giriş yaptınız peki
Daha yapmadım bi sene sonra😂
Tanidiklarim ve torpillerim var
😂😂 Şanslısın. Bol uğurlar
Tşkler😂
aldigin maasla gecinebilmene bagli
İyi başlangıç. İstanbul’da değilsen tabii.
Başlangıç icin oldukca iyi
Ablam lisans mezunu 12 bin alıyor. Zamanla yükseldi o da 5 binle başlamıştı
Allahtan belasını arıyor herhalde bu kim bunu yazan. bizim evde 2 kişi çalısıyor bu maaş girmiyo eve bu da yeter mi diyor töbe estağfur
Hangi meslek 6 bin veriyomus yaa soylede bizde calisak o işte sjdjfj asgari ucrete razi oldugumuz devirde 😂
2 tane iş yapmak
@MeLoMs mesela
Mizah anlamında söyledim asgari ücret 3500 civarı ya eğer 2 iş yaparsan 6000 tl kazanırsın iş bulabilirmisin orasına karışmıyorum
@MeLoMs ajskdkdk hic mi uyumuycaz başlarim oyle işe sjdjfj
6 bin tl istiyosan hiç uyuma
@MeLoMs gider zengin koca bulurum daha iyi yaa cekilmez oyle hayat sndnfj
Ee biz napalım
@MeLoMs uzman cavus ol knka 6-7 bin arasi aliyo onlar die biliyorum
23 yaşında değil 40 yaşınada gelsen eğer tutumlu bir iekilde harcamalarını yapıyorsan 4 bin tl de bir insan için yeterlidir
Bence çok iyi. Yani ulkede o kadar issiz genç varken bence senin işinin olması bu kadar maaş alman bile başarı.
23 yaşındaki bir kadın için değil, ülke şartları için iyi bir rakam. Yoksa insan 10 bin de kazanmak ister, 20 bin de...
Başlangıç için iyi. Ya da ev, araba gibi şeyleri henüz planlamayan biri için iyi diyelim. Bu zamanda zor bu tarz şeyleri almak.
6 dan fazla kazanıyorum bekar olduğum içinde fazlasıyla yetiyor ama para harcamayı seven biriyseniz duruma göre değişiklik gösterir...
Lisans mezunu olmayan bir kadın 6000 kazanamıyor mu ya da lisans mezunu olmayan bir kadına 6000 bin fazla mı
Hangi şehirde yaşadığına, hayattan ne beklediğine bakar. Çok büyük şehir değilse fena değil ama büyük şehirse epey zorlar
...