Nedir bu siyaset bilimi ve kamu yönetimi düşmanlığını kesin işsiz kalırsın damgasını vurmak sadece bizim bölümde mi işsizlik var?

Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum Kırıkkale de yanında açıktan maliye okuyorum ikisi de 4 yıllık kime söylesem işsiz kalırsın diyor bölümümü çok severek okuyorum not ortalamam yüksek daha birinci sınıfım mezun olunca alanımda is bulamaz mıyım en azından kpss istiyorum deli gibi çalışarak imkansız mı yani başka hangi bölümü secıyim tmden herkes hukuk ya da psikoloji okumak zorunda mı?
Nedir bu siyaset bilimi ve kamu yönetimi düşmanlığını kesin işsiz kalırsın damgasını vurmak sadece bizim bölümde mi işsizlik var?
Cevapla