Arkadaşlar ben Hukuk okumayı çok istiyorum ama çevrem yok maddi durumumda iyi değil hani okusam bosunami okumuş olurum Herkes Diyoki Hukuk okuma boşuna okursun iş bulamassin
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten okursam İstanbul hukukta okurum
Arkadaşlar Hukuk okunmalımı ya da TM de Siz olsanız ne okurdunuz?
Cidden insanlar uzanamadığı ciğere pis diyor İstanbul üniversitesinde hukuk okuyacaksın açıkta kalacaksın hangi mantığa uyar ki bu hukuk okumak istiyorsam hukuk oku ama dediğim gibi blirli ünilerde mühendislik de öyle mesela belirli ünilerde okursan zrngin bile olursun o hesap
Yani bende öyle düşünüyorum en köklü üniversite ayrıca çok zor bence İstanbul hukukta okuyanlar iş buluyordur bunlar gözü çok yüksekte olduğu için direk 3-5 bin arası maaş alınca kötü diyorlar oda zamanla giderek iyi olur
Hukuk okuyup iyi bir para kazanmanın yolu zengin olman değil, zengin çevresi geniş bir aileden gelmektir. İyi para kazanan sık iş yapan avukatlara bak hepsi özel üni mezunu ama ailelerinin çevresi geniş maddi durumu iyi ama diğer türlü Orta halli bir ailen varsa çevren yoksa bırak zengin olmayı karnın doysa şükret 😂
Ya ne uyduyorlar hukuğun h sini bilmeden türk dizisi çekmiyoruz öyle bir zenginlikten bahsetmiyoruz kardeşim ya kim hukuk okuyup kasiyer olarak işe başlamış kaldı ki hacettepe İstanbul üniversitesi vb türkiyenin gözbebeği bunlar çevren yoksa bile buralardan mezun olduktan sonra çok iyi yerlere gelenler var
YouTube da var İstanbul Hukuk mezunu +90 kanalında bakabilrisin ayrıca çevremde dünya kadar hukuk mezunu var avukat var hukuku emin ol senden daha iyi bildiğim için gerçekçi konuşuyorum siz böyle pembe gözlüklerle bakmaya devam edin mezun olunca üzülen siz olursunuz hayal kırıklığıyla benlik sıkıntı yok ne yaparsanız yapın çokta umurumda 😂😄
Hem yks de bir derece yapacan hemde en iyi hukuk fakültelerinden okuyacaksin zaten hukukun zorluğu ortada kimse okuyamaz sonra her gelen bunu okumayın bunu okumayın arkadaşlar bugünkü Türkiye şartlarında ne okuyalim
Kardeşim o da size kalmış sizle burda kavga edecek tartışacak değilim sadece olaylara gerçekçi bakın kız burda avukat olarak zengin olacagını sanıyor hala piyasadan bir haber konuşmuş ben sizin için yazdım ileride hayal kırıklığı yaşayan siz olursunuz sonra neyse hadi iyi geceler
O zaman herkes işsiz herkes doktor olsun daha neler ya😄 adam uzanamadığı ciğere pis diyor işte kardeşim emin ol o adam kendini de parçalasa İstanbul üniversitesinin önünden geçemez sen kendi geleceğine işine bak bu siteden ne kadar mantıklı yorum bekliyorsun ki basit bir örnel kuzenimden vermek istiyorum kocaelinde okudu hukuğu şu an kendi bürosu var işleri de gayet güzel amcam da kendi halinde adam çevresi mevresi yok yani anlayacağın. Sen kendine odaklan araştırmışsındır mutlaka avukat olmak zorunda da değilsin birsürü seçenek var. Başarılar dilerim şimdiden
Benim babam müteahhit avukatlar 3 kuruşluk dava için peşinde afedersin köpek gibi yalakalık yapıyor ne ciğerine uzanamamaktan bahsediyoruz hala 15 yıl önceki hukuk piyasası zannetmeye devam edin siz 😄
Ya arkadaşım her hukuk okuyan avukat olmuyor adamın mesleği bu tabiki mesleğin peşinden kosacak adama durdugu yerden dava gelecek diye bişey yok o ekmeğine koşacak bide bı önerin varsa okuyalım TM de garanti meslek
Kardeşim ekmek peşinde koşmak var koşmak var yani bu meslek o kadar da özenilecek kazancı yüksek olan bir işmiş gibi lanse etmek yanlış görüyorum hallerini görmesem inanacağım vallahi ha ben hakim savcı olurum dersen eyvallah ama şu piyasada bana avukatlığı da savunmayın yani 😄
Tm de okunacak bölüm olarak pek ne var bilmiyorum ama İç Mimar bir kadın var bizim işlerimizi aldı kendi ekibi var kadın emin ol avukattan hem daha stressiz çalışıyor hem de daha çok kazanıyor özenmedim değil kendisine
Kardeşim Eşit ağırlıktaki bölümlerin durmu ortada elini neye atsan boş hukuk yine daha avantajlı Öğretmenler atanmıyor PDR cilerde öyle Türkiye de kim psikologa gitme ihtiyacı duyuyor Hani durum vahim yani bütün bölümler böyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hukuğu iyi bir üniversitede okursan ilk3 özellikle zengin olursun ama diğer üniversitelerde boş maalesef
Okursam İstanbul da okurum
Cidden insanlar uzanamadığı ciğere pis diyor İstanbul üniversitesinde hukuk okuyacaksın açıkta kalacaksın hangi mantığa uyar ki bu hukuk okumak istiyorsam hukuk oku ama dediğim gibi blirli ünilerde mühendislik de öyle mesela belirli ünilerde okursan zrngin bile olursun o hesap
Yani bende öyle düşünüyorum en köklü üniversite ayrıca çok zor bence İstanbul hukukta okuyanlar iş buluyordur bunlar gözü çok yüksekte olduğu için direk 3-5 bin arası maaş alınca kötü diyorlar oda zamanla giderek iyi olur
Aynen öyle
Yorumun için çok teşekkür ederim beni biraz umutlandırdı🙏🏻
Hukuk okuyup iyi bir para kazanmanın yolu zengin olman değil, zengin çevresi geniş bir aileden gelmektir. İyi para kazanan sık iş yapan avukatlara bak hepsi özel üni mezunu ama ailelerinin çevresi geniş maddi durumu iyi ama diğer türlü Orta halli bir ailen varsa çevren yoksa bırak zengin olmayı karnın doysa şükret 😂
Biraz gerçekçi bakın lütfenn 😄
Yok kimse hemen 10 bin gibi yüksek maaşlara baslamaz bence İstanbul hukuğu hakkıyla okuyan biri iş bulamaması tamamen kendisinden kaynaklanıyordur
Ya ne uyduyorlar hukuğun h sini bilmeden türk dizisi çekmiyoruz öyle bir zenginlikten bahsetmiyoruz kardeşim ya kim hukuk okuyup kasiyer olarak işe başlamış kaldı ki hacettepe İstanbul üniversitesi vb türkiyenin gözbebeği bunlar çevren yoksa bile buralardan mezun olduktan sonra çok iyi yerlere gelenler var
YouTube da var İstanbul Hukuk mezunu +90 kanalında bakabilrisin ayrıca çevremde dünya kadar hukuk mezunu var avukat var hukuku emin ol senden daha iyi bildiğim için gerçekçi konuşuyorum siz böyle pembe gözlüklerle bakmaya devam edin mezun olunca üzülen siz olursunuz hayal kırıklığıyla benlik sıkıntı yok ne yaparsanız yapın çokta umurumda 😂😄
Hem yks de bir derece yapacan hemde en iyi hukuk fakültelerinden okuyacaksin zaten hukukun zorluğu ortada kimse okuyamaz sonra her gelen bunu okumayın bunu okumayın arkadaşlar bugünkü Türkiye şartlarında ne okuyalim
Herkes tıp Okuyacak diye bişey yok
Kardeşim o da size kalmış sizle burda kavga edecek tartışacak değilim sadece olaylara gerçekçi bakın kız burda avukat olarak zengin olacagını sanıyor hala piyasadan bir haber konuşmuş ben sizin için yazdım ileride hayal kırıklığı yaşayan siz olursunuz sonra neyse hadi iyi geceler
Bizim bahsettiğimiz zenginlik senin dediğin zenginlik değil arkadaşım normal bir megmurun aldığı maaşı alırsak yeter çok şükür
Düz memur maaşı 4,5 k alırısn zamanla o kadar ya çok kasma 😄 zaten asgari ücret 3k
O zaman herkes işsiz herkes doktor olsun daha neler ya😄 adam uzanamadığı ciğere pis diyor işte kardeşim emin ol o adam kendini de parçalasa İstanbul üniversitesinin önünden geçemez sen kendi geleceğine işine bak bu siteden ne kadar mantıklı yorum bekliyorsun ki basit bir örnel kuzenimden vermek istiyorum kocaelinde okudu hukuğu şu an kendi bürosu var işleri de gayet güzel amcam da kendi halinde adam çevresi mevresi yok yani anlayacağın. Sen kendine odaklan araştırmışsındır mutlaka avukat olmak zorunda da değilsin birsürü seçenek var. Başarılar dilerim şimdiden
Aynen öyle kardeşim yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🏻 İstanbul HUKUK un ismi bile yeter iyi geceler 🙏🏻🙏🏻
Benim babam müteahhit avukatlar 3 kuruşluk dava için peşinde afedersin köpek gibi yalakalık yapıyor ne ciğerine uzanamamaktan bahsediyoruz hala 15 yıl önceki hukuk piyasası zannetmeye devam edin siz 😄
@ucgunlukdunyada babam diyor hala çomar şaka gibi😂
Ya arkadaşım her hukuk okuyan avukat olmuyor adamın mesleği bu tabiki mesleğin peşinden kosacak adama durdugu yerden dava gelecek diye bişey yok o ekmeğine koşacak bide bı önerin varsa okuyalım TM de garanti meslek
Tamam da niye kudurdun gerçekleri duyunca 😂
Kardeşim ekmek peşinde koşmak var koşmak var yani bu meslek o kadar da özenilecek kazancı yüksek olan bir işmiş gibi lanse etmek yanlış görüyorum hallerini görmesem inanacağım vallahi ha ben hakim savcı olurum dersen eyvallah ama şu piyasada bana avukatlığı da savunmayın yani 😄
Tm de okunacak bölüm olarak pek ne var bilmiyorum ama İç Mimar bir kadın var bizim işlerimizi aldı kendi ekibi var kadın emin ol avukattan hem daha stressiz çalışıyor hem de daha çok kazanıyor özenmedim değil kendisine
Kardeşim Eşit ağırlıktaki bölümlerin durmu ortada elini neye atsan boş hukuk yine daha avantajlı Öğretmenler atanmıyor PDR cilerde öyle Türkiye de kim psikologa gitme ihtiyacı duyuyor Hani durum vahim yani bütün bölümler böyle
İşin zor kardeşim ne diyeyim keşke sayısal seçseydin
Hayırlisi olsun artık okuyacaz okumaktan başka çaremiz de yok artık bitirince rabbim rizkimizi verir Nasip kısmet işi birazda
Kısmet bakalım..
Çevre yoksa para yoksa hiç bulaşma sürünürsün.. Net.
Hiçbiri yok maalesef):
Ama TM de butun bölümler öyle
Çocuk gelişim okurdum hukuk okuyunca başına bela alırsın yaa
Ben onu yapamam ya
Psikoloji oku o zaman bak o güzel
Teşekkür ederim onu arastiracam
Okumaz