Tyt mat hakkinda merak ettiklerim var yardimci olur musunuz?

merhaba arkadaslar ben uni sinavina daha yeni calismaya basladim yani mezuna kaldim (dilciyim ayt cozmicem sadece tyt icin soruyorum ama hedefim yuksek tyt matta en az otuz net yabmam lazim bi sene icinde) bikac soru sorcam bildikleriniz hakkinda lutfen yazin ilk sorum Şu an antenmanlarla matematik cozuyorum bu sette tyt ile alakali olan tum konular bitince ucdortbes tyt matematige baslicam sizce zorlanirmiyim sifirum da ondan da sonra acil cozcem heralde halledebilirm diger sorum antrenmanlarla matla karekok sifir farki ne sizce ikisini de cozsem sacma mi olur ya da hangisini cozeyim buyuk ihtimalle antrenmanlarla matematige basladigim icin devam ederim ondan ama fikirlerinizi merak ediyorum diger sorum sizve antrenmablatla mat bitince kac net yabiyo olurum ucdortbes bitince kac net yabilir ortalama son sorum da su geometri icin karekok sifirin geometrisibi mj yoksa antrenmanlarla geometri mi cozmeliyim geometri temeli icin tamamen sifirim fikirlerinizi bekliyorum simdiden tesekkurler
Tyt mat hakkinda merak ettiklerim var yardimci olur musunuz?
Cevapla