Ben birtane dili gelistirmek istiyorum b1b2 hakkinda kitap ise yarar mi
Bir tane dilide bastan ögrenmek istiyorum a1 a2 den alsam baya yardimci olur mu
Bir tane dilide bastan ögrenmek istiyorum a1 a2 den alsam baya yardimci olur mu
Gramer kitabında dil bilgisi kısmını öğrenirsin ama bu dili geliştirmen için yeterli değil. Konuşarak dil gelişir. Ama tabii ki dilin yapısını bilmezsen de cümle kuramazsın o da ayrı bir konu. Cümle kurman açısından evet gramer kitabı işine yarar ancak geliştirmek açısından yaramaz.
Yaramaz yapacağın şeyleri söylüyorum dinlediğin izlediğin şeyleri hem iniglizce hem türkçe izleyip dinliyorsun bir süre sonra kelimelere aşina olmaya başlayacaksın eğer cambly kullanma şansın varsa KESİNLİKLE kullan ben kullanıyorum çok memnunum eğer yoksa ig den yabancı insanlarla konuşmaya başla
Eğer o dili hiç bilmiyorsan kitabını alabilirsin
Ama biliyorsan geliştirmeye bak öğrenmeye değil
Cevap
1Cevap
Selam,
Bir dil öğrenebilmek amaçlı en önemli unsur kelimeleri tanıyor olmamız lazım. Cümle kurabilmek için çeviri yapabilmeli. Özne, nesne, yüklem gibi öğeleri bulabiliyor olmalıyız ki kelimeleri istediğimiz yere koyabilelim.
Bunları halletikten sonra ya da hallettiğimiz süre zarfında gramare de bakabiliriz. Çünkü kelimenin yapısını inceleme de ve ham halini nasıl kullanacağımızı gramer bizlere yardımcı olur.
Başarılar diliyorum. ❤
Bence de yararlı olabilir. Dil öğrenmek istiyorsan yabancı diziler ve filmler izle.
Yabancı dizi izle bence
Çok ise yarar
Öğrenirken eğlenirsin hem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?