Arkadaşlar zor olmasını falan bırakın para gelirse o meslekten ben mutluyum şimdi bana en çok getirisi olan meslekleri söylermisiniz?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Escortluk. Uyuşturucu ticareti. Kadın satıcılığı vs. Ama ssk yok kendin bağkur ödüyorsun
Olum kendimi satamam ben aç kalırım yinede yapmam
Ben satarsın demedim. Her ay o paraları kazanabileceğin meslekleri söyledim
150k dediğim para değil sınav sıralaması
Yazılım mühendisliği, uçak ve uzay mühendisliği, robot mühendisliği vs. 200k dan fazlasını görürsün senede.
150k yı maaş sandım ben pardon hsdh
Para değil sıralama onlar
Matematik öğretmenliği maaş min 6-7bin
Hadi ordan
Kizin basini yakma adamlar ücretli öğretmenlik adi altinda asgari ücretin altinda öğretmenlik yaptiriyorlar uzun yillar atama olmuyor...
@satanmami ben 3 4 bin sanıyordum ondan garipsedim
Sakin öğretmen olacagina bu ülkede git markette kasiyer ol daha iyi en azindan emegin zamanin boşa gitmez...
@satanmami haklısın
Yeni baslayan market calisani bile öğretmenin çalişma şartlarindan daha iyi
@satanmami evet yaa adaletsizliğe bak adam orda kol çürütüyor yıllarca atanmayı bekliyor
Ben devletteki matematik öğretmeninden bahsettim. Devletteki branş öğretmenleri (türkçe, mat) ek ders fazla olur ve cogu zaman da acılan kursla beraber cok iyi kazanırlar. Matematik öğretmenliğinin de ataması gayet iyi. Bir sınıfçı kadar atanmasa da.
Devlet öğretmen atamiyo sorun o
Ya nasıl atamıyor. 1700 ataması var. Devlet iyi elmayla kötü elmayı ayırıp atıyor. Kendine güvenenen başarılı insanlar atanıyor. Siz istiyosunuzki bi insan afedersiniz mal da olsa atansın
@satanmami @kirpikkiz1 ya bişey dicem kafam karışık benimde cidden lütfen bi yardim edin. Ben şu an hemşirelik 1. Sınıf öğrencisiyim. Ama sınava yeniden hazırlanıyorum. İlköğretim matematik öğretmenliği istiyorum. İşte beni korkutan da atanamamak. Kazanırsam pisamn olacağım bi karar vermek istemiyorum. Ne düşünüyorsunuz bu konuda.
Fake instan var mı cevremdeki örnekleri veriyim rahatca
Yok valla fake
1700 çokmuş be vay be kac bin kisi mezun oluyor onuda yazarmisin? @kirpikkız1ben istiyoruz kimse mutsuz olmasın mühendis doktor falan özelde Öğretmene göre daha şartlarda calisiyor öğretmen atanana kadar sözlesmeli calisiyor oda asgari ücretin neredeyse altinda oluyor. .. ders başi ücret sistemde calisiyorlar
@Miksandalagaci vala sizi ben yönlendirmis olmayayim internet elinin altinda kaç kişi mezun oluyor kaç kişi ataniyor ve ben o atananlarin arasinda olurum diyorsaniz.. seçin.. siz karar verin...
özelde degilsen öyle bir paralar kazanma yolun yok yav. amerika da mi yasiyorsun.
pilot ya da asker ol..
Kanka kızlar asker olabiliyor mu? Ve pilotluğun sıralaması yüksek
Olur tabi bayan bi sürü subay astsubay var.. emrinde bi sürü erkek er.. bi bayan icin cok kral bi meslek catismaya cogunlukla zaten erkekler giriyo..
Benim boy kısa 1.56
Subaar deli maaş aliyor bide çok rahat söylim heleki albay yarbayliga ciktim süper maaşlar lojmanlar disariya göre cok ucuz hayat askeriyenin icinde lokanta market.
Hmm kötü.. ne secersen sec yurtdisini hedefle yabanci dilini fulle köpek gibi türkiye şartlarinda işsiz ve aç kalirsin.. demedi deme
Sonra gel 5 sene sonra beni bul dua edersin...
Şimdi boyum yetmiyor dediklerin nolcam 🤔
Zaten yurt dışı hayalim varda var olmasına benim iki yıl içinde sağlam meslek bölüm tutturmam lazım
Bilgisayarla aran iyisi zekiysen yazilim mühendisligi
İyimi bilgisayarla aran?
Zamanında uğraşıyordum şimdi bi halt bilmiyorum o meslekte olmaz ki 🤔🤔
Kizlarin en iyi yapacagi mühendislik alaninda yazilimdir.. diger bölümler hep erkek egemen alanlar... insaat elektrik falan fistan
Hem bilgisayar işi temiz iş sadece parmaklarinla ve kafanla para kazaniyon
Sen bilirsin ama neyi secersen seç yurtisina git kaç kurtul burdan
Benim ailem o bölümü yazmamı istemez
Neden ki
Yurt dışı hayalim var zaten
Önü açık değil diye söylenti vardı aslına o benim hayalimdeki meslekti 9 10 sınıfta soğuttular beni
Bak yurtdisi hayalin varsa yazilim ama sağlam programlama dillerin içinden geç kendini gelistir bireysel olarak kolay değil ama meyvesi güzel.. yurticinden hedefin varsa evet önü kapali sadece yazilima icin böyle değil ama çoğu bölümlerin mezunlarininda önü kapali.. bu ülkede
Yazilima has mesele değil ülkenin genel durumundan dolayi
Benim yaş 30a dayanmadan zengin olmam lazım zengin koca peşinde koşamam ben babamdan bile para isteyemiyorum güzel mesleğim olsun yakışıklı aramıyorum zeki bir koca bulup evlencem 3 tane çocuk miss
Bu ülkede hayal kurma fazla cok fazla hayal kirikligina uğrarsin ne yapabilirsen yurtdisinda yaparsin kamuda ise girmen zor özel sektör utanmasa asgari ücretle mühendis calistiracak.. zor yani
İnsallah hayallerine ulasirsin
İnşallah , teşekkür ederim
bu siralamalara zor yaa
Haklısın napsam bir yer tercih yapıp seneye yine mi hazırlansam ben zengin olmak istiyorum
bende 3 sene önce sayisaldan girdim şu an çok mutluyum bölümümden
Bölüm ne?
Pilotaj
Sıralaman kaçtı? Bende istiyorum böyle sağlam meslek sonra kimse umrumda olmasın
9k.
Maşallah baya iyi yapmışsın ben şey yapacağımı tercih yapıp sonra sınava yine hazırlanacağim yaşım 20 çok mu geç kaldım?
hyr yaa okumanın yaşı yok
Erkeğin parasına kalmaktansa 30 yaşıma kadar okurum kime ne dimi
tabii ki kimsenin parasına muhtaç değilsin istediğini yapabilirsin ama kendine bir hedef belirle ona göre ilerle ben tercih yapacağım zaman kimse arkamda değildi herkes tutturdu tıp tıp okumak istemiyorum diyorum boşver raat meslek maaşı yüksek diyip duruyolardi yok dedim yok kendim yazdim şu an mis gibi de okuyorum tabi dersler zor ama yapcak bir şey yok
Dersler zor olsun başlı başına hayat zor en iyisini yapmışsın kendi kararını vererek inşallah bende bir yerlere tercih verdikten sonra tekrar derece için çalışırim birşeyler yaparım
ins kardeşim Allah yolunu açık etsin
Teşekkür ederim, seninde
Öyle bir maaş varda ben mi bilmiyorum
Sırlama onlar 😅😅
Haaa 🤣🤣 dedim ne diyor bu
😅😅
Hemşirelik
Başka yok mu?
Doktorluk
He ben maaş sandım
Ee bu sıralamayla ne olur?
Dis hekimligi muhendislik alırsın
100k sıralamada diş hekimliği yok
Hahaha komik olma ya
Kanka şey 150k dediğim yks sıralama
Biliyorum ama maaşı yüksek bölüm tanımın garibime gitti. Öyle bir şey yok çünkü :))
Hahahah meslek olmalıydı haklısın
İnsan sarraflığı
O ne demek?
Burası Tanzanya mk