Para & Ekonomi Bu piyasada 50.000 ile 60.000 TL arası maaş nasıl? 34TUZLALI Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Merakımdan sordum 😀 Güncellemeler+1 yıl +şirket arabası Bu piyasada 50.000 ile 60.000 TL arası maaş nasıl? Cevapla Maaş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
mylolita Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kendi evin varsa ve kira derdin yoksa tek yaşıyorsan iyi 2 3 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Aile evi olmaz mı 😀 Yorumla mylolita +1 yıl Yani o da olur🥹 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Mantıklı Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kendi evin ve araban varsa iyi. Yaşadığın şehirde önemli tabii. 1 1 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Var şükür kira derdi yok Yorumla
alp_er06 Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kendi başına yaşayıp kira da duruyorsan ya da çocuğun falan varsa yetmez maalesef zaten kiralar bile iyi bi ev 15-20 bin TL oldu 0 0 Yorumla
Einfalch Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl Ben öğretmenenüm maaşım 44 bin tl 😂 50 bin olursa tekrar 🔁 yazarım sana 😂 0 2 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Benimde öğretmenden pek farkım Yok hocam 😀 Yorumla Einfalch +1 yıl 🙄🤔 hangi iş kolunda istihdam ediyorsun Yorumla
MaksatMuhabbet91 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Çerez parası işte ama naparsın piyasalar böyle 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evliyse orta duzeyde. Çünkü gunumuzde bu bile az kaliteli bir yaşam sürmek için ev kirası beslenme çocuk varsa. bir de az bile 0 3 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Değilim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyleyse gayet yeterli Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Bencede Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 610 cevap paylaştı. Mesleğine göre değişir yüksek mühendis için düşük. Cerrar için düşük 0 0 Yorumla
Fulya_ks Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl kaç kişi olduguna gore degisir ya, 1 ya da 2 kişi için gayet iyi, iyi geçinirler, 3 kişi ancak epey bi tasarruflu yasarsa geçinir, 4 kişi ya da daha fazlası için baya bi zor 0 3 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Aile gelirimiz yüksek, kendim için sordum bu rakamı Yorumla Fulya_ks +1 yıl O zaman gayet iyi geçinirsin, gayet güzel bi gelir, güle güle harca Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Wolfg Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl çok iyi allah daha çok arttırsın inş 0 2 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Amin Yorumla Wolfg +1 yıl amin amiiinnnn Yorumla
Karaşovalye134 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Güzel iyi kira veriyormu 0 2 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Hayır ailemle kalıyorum Karaşovalye134 +1 yıl İyi geri atarsın
fatoşistizm Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl yoksulluk sınırı malum 0 1 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Ne alıyorsun merak ettim 😀 Yorumla
OsmanErol Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Gayet iyi kirda abartmassan güzel 0 3 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Kira yok Yorumla OsmanErol +1 yıl Gayet iyi kaçırma arabada veriyorlar daha ne olsun Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Haklısın reis teşekkür ederim yorumun için 🙏 Yorumla
Lena_598 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 50% +1 yıl Bana cok para gibi geliyor. 0 2 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Bana az gibi geliyor Yorumla Lena_598 +1 yıl Ne olmasini bekliyorsunuz Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı. Yetmiyor 😂 0 2 Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Neye göre 😀 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Bana göre bana yetmiyor 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kendi evin varsa ve kira derdin yoksa tek yaşıyorsan iyi
Aile evi olmaz mı 😀
Yani o da olur🥹
Mantıklı
Kendi evin ve araban varsa iyi. Yaşadığın şehirde önemli tabii.
Var şükür kira derdi yok
Kendi başına yaşayıp kira da duruyorsan ya da çocuğun falan varsa yetmez maalesef zaten kiralar bile iyi bi ev 15-20 bin TL oldu
Ben öğretmenenüm maaşım 44 bin tl 😂 50 bin olursa tekrar 🔁 yazarım sana 😂
Benimde öğretmenden pek farkım Yok hocam 😀
🙄🤔 hangi iş kolunda istihdam ediyorsun
Çerez parası işte ama naparsın piyasalar böyle
Evliyse orta duzeyde. Çünkü gunumuzde bu bile az kaliteli bir yaşam sürmek için ev kirası beslenme çocuk varsa. bir de az bile
Değilim
Öyleyse gayet yeterli
Bencede
Mesleğine göre değişir yüksek mühendis için düşük. Cerrar için düşük
kaç kişi olduguna gore degisir ya, 1 ya da 2 kişi için gayet iyi, iyi geçinirler, 3 kişi ancak epey bi tasarruflu yasarsa geçinir, 4 kişi ya da daha fazlası için baya bi zor
Aile gelirimiz yüksek, kendim için sordum bu rakamı
O zaman gayet iyi geçinirsin, gayet güzel bi gelir, güle güle harca
Teşekkür ederim
çok iyi allah daha çok arttırsın inş
Amin
amin amiiinnnn
Güzel iyi kira veriyormu
Hayır ailemle kalıyorum
İyi geri atarsın
yoksulluk sınırı malum
Ne alıyorsun merak ettim 😀
Gayet iyi kirda abartmassan güzel
Kira yok
Gayet iyi kaçırma arabada veriyorlar daha ne olsun
Haklısın reis teşekkür ederim yorumun için 🙏
Bana cok para gibi geliyor.
Bana az gibi geliyor
Ne olmasini bekliyorsunuz
Normal olan
Altı ayı ancak çıkarmaktır
İdeal bence. Cok değil. Az da değil.
Gayet iyi daha ne olsun
Yetmiyor 😂
Neye göre 😀
Bana göre bana yetmiyor 😂
İdare
Bence çok iyi
iş ne reiz
Iyii
Eh işte.
iyi İste
Güzel para