Aşık olunca ders çalışırım daha iyi anlarım diye düşünüyordum ya dersleri nasıl çalışacağım Bilmiyorum fikri olan var mı?

Ya yanlış çalışıyorum sanırım aklımda kalmıyor sanki soru çözerken zorlanıyorum çok da fazla çalışıyorum Benim hocam öğretmenleri biter Diyor ama ya işte korkuyorum daha da fazla konum var. Tyt de yorum varmış onda sıkıntı Yok ama Aytden korkuyorum iki yıllıkta neye yarar birde aşık oldum ama sıktım için kaybettim oda var.
Aşık olunca ders çalışırım daha iyi anlarım diye düşünüyordum ya dersleri nasıl çalışacağım Bilmiyorum fikri olan var mı?
Cevapla