21 yaşında tibba başlamış olacağım.
Sizce cok mu geç
26 27 yaşında mezun olmuş olacağım
Kendimi kötü hissediyorum
Biliyorum belki ileride ya ne kadar saçma şeylere takilmisim diyeceğim ama yorumunuzu almak istiyorum
3 kere mezunluk
Sizce cok mu geç
26 27 yaşında mezun olmuş olacağım
Kendimi kötü hissediyorum
Biliyorum belki ileride ya ne kadar saçma şeylere takilmisim diyeceğim ama yorumunuzu almak istiyorum
3 kere mezunluk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sacmlaamaaa ne güzel hedefine ulaşmışsin ne kadar azimli ve Hedefine ulaşmak için cabalamissin arkadaşımda sdnin gibi hedefi tipti pes etmedi 5. Yılında gitti sizin gibileri tebrik etmek lazım gercekten
Gerçekten mi yaa
Peki 4 kere mezuna kalması hic ortamlarda dışlanma ya gibi bisiler yasadi mii
Ya normalde yaşanmaz diyorlar ama yorumunu merak ediyorum
Ve benim gec kazanma nedenim
Beni cok kucuk görüyorlardi ben de ozguvensizdim.
Onlarla birlikte evet ben gerçekten böyleyim diyerek üzülüyordum ağlıyordum falan o yüzden gec kazandimm
Gerçekten yürekten tebrik ediyorum
Hayır hiç dışlanma falanda olmadı tıpa git goreceksin çoğu senin gibi 2 .3. yılında gitmiş insanlar
Cok teşekkür ederim ❤️🌸
Bakkk küçük gordujleri insanı görsünler işte eminim şu an su seni küçük gorenler ya saçma sapan bölümler okuyordurlar ya da okumuyorlardir bile en güzel cevabı tipi kazanarak vermişsin
Evet o cok ayri ve huzurlu bir sey Şu an online donemde oldugum icin pek anlamıyorum
Ama o önlüğü üzerime giyeceğim günü iple çekiyorum
Ne geçi gayet yerinde. Yapabiliyorsan başla
Geç değil
Geç değil