Arkadaşlar Tip fakultesine 21 yaşında başlamak gec mi?

21 yaşında tibba başlamış olacağım.
Sizce cok mu geç
26 27 yaşında mezun olmuş olacağım
Kendimi kötü hissediyorum
Biliyorum belki ileride ya ne kadar saçma şeylere takilmisim diyeceğim ama yorumunuzu almak istiyorum
3 kere mezunluk
Arkadaşlar Tip fakultesine 21 yaşında başlamak gec mi?
Cevapla