Boğaziçi üniversitesinin matematik bölümü çok zor mu?
Detaylı bilgi verebilir misiniz?
Detaylı bilgi verebilir misiniz?
Merhaba, Boğaziçi Üniversitesi matematik bölümü takdir edersiniz ki elbette zor yani kesinlikle kolay değil. Fakat eğer matematiğim iyi diyorsanız ve ben öyle ya da böyle bu işin üstesinden geleceğim diyorsanız da tabii ki seçmenizi tavsiye ederim. Bu bölümde okumak konusunda kararlı olmanız ve bu bölümden mezun olduktan sonra direkt olarak bir iş hedefiniz varsa ve o işi de severek yapabileceğinize inanıyorsanız bu bölümü seçin. Aksi takdirde, büyük bir hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz ve okumaktan soğuyabilirsiniz. Ben az önce tanıtım videosunu da izledim. Sizin de izlemenizi tavsiye ediyorum. Orada çok detaylı bilgi veriyorlar. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
https://www.youtube.com/embed/eJrROnOrL20Cevap
1Cevap
bogazicini bilmem de matematigi bolumunu birakan biri olarak epey zor
Yabancı filmlerde olur ya tahtanın hepsi sayılarla dolu, öyle mi gerçekten de?
yemin edebilirim buna bir sorunun ispatini pskopat bir hocaya denk gelirsen 6 tahta da anlattifini biliyorum
lisede matematigi geometri ve fizigi fulleyerek universite kazanan biri olarak 1. sinifi okudum biraktm kactim
OHA
sen kazandin mi naptin?
Hayır sınava bu sene giricem
anladm kardesm hayirlisi olsun hakkinda. 2 universite biraktm simdi dukkanim var iyi ki de birakmisim
Peki Boğaziçi üniversitesi hakkında ne düşünüyorsun
omrunun kalanini curutme diyorum zaten pandemi var... bi acilip bi kapanio... sonu gelmez bunun.. matematikde de pek ekmek instgramdan takiplestigmz 3 5 arkadasim polis olmus mezun oldukdan 6 sene snra var sen gerisini dusun
bende bu yüzden matematik öğretmenliği arasında gidip geliyorum ama güney kampüste olmasıda çok cazip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?