2 yıllık çocuk gelişimi okumanın avantajları nelerdir?

Dersleri nasıldır? İş imkanları nasıldır? Çocuk gelişimi okunmaya değer bir bölüm müdür?
Güncellemeler
+1 yıl
Ana ve çocuk sağlığı bölümü nedir ayrıca? Çocuk gelişimi diye arattırıyorum google'dan çıkıyo 4 yıllık dgs ile hemşireliğe ana ve çocuk sağlığı geçiyo ama nette öyle bir bölüm yok
2 yıllık çocuk gelişimi okumanın avantajları nelerdir?
Cevapla