Hocalar sürekli hakkımı yiyor onlar yüzünden ortalamam düşüyor ne yapmalıyım?

Liseye yeni geçtim okulum nitelikli değil ikametkah ile alan bir okul sürekli derslere katılıyorum takip ediyorum ödev yapıyorum ama hocalar bana çok haksızlık yapıyor beni hiç tınlamıyorlar sözlü notumu düşük giriyorlar ikisinede örnek verecek olursak Almanca hocamız aynı zamanda sınıf hocamız ve en gayretli benim almanca da ve her derse girerken Almanca konuşurum ama ve sürekli kullandığım bir söz vardır bi tane Kız onu söyledi hoca ise aferin böyle devam dedi ben yılın başından beri söylerken beni bir kere bile tebrik etmedi bende almanca olarak o benim sözüm dedim hoca o sözün patenti sende mi dedi ve bu sadece bir tanesi ne zaman benimle konuşsa soğuk bir ses tonu ile konuşuyor diğer bir konu ise not konusunda hakkımı çok yemeleri ben performans ödevlerinde video yapıyorum diğerleri ise power Pointe kopyala yapıştır yapıyor ama hepimiz 90 alıyoruz görsel sanatlar hocasının dediği bütün Resimleri fazlasıyla yaptım sonra da sınav olarak bizden iki resim istedi ben de yeri farklı iki tane resim çizdim biri çok zahmetli bir resimdi diğeri de ağır kaçmasın diye hafif birşey çizdim ve 95 vermiş hocaya mesaj attım mavi tikini kapatmış mesajlara bakıyor tık yok onun yüzünden günüm mahvoldu ağlıyorum hala bu olay yüzünden ortalamam düştü hakkımı nasıl alırım çünkü çok ihtiyacım var ve siz bu durumda olsanız napardınız
Hocalar sürekli hakkımı yiyor onlar yüzünden ortalamam düşüyor ne yapmalıyım?
Cevapla