Okulda bana çok Zorbalık yapıyorlar ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba ben 1.95 boyunda mavi gözlü sarı saçlı ince fizikli biriyim okulda bu bazı kızlar ve erkeklere batıyor ya geçen yoldan geçerken 1.60 bir çocuk kalbime yumruk attı okulda bir kız var sürekli bana küfür ediyor beni aglatıyor ve vuruyor bana bazende seviyor kız bana çok sert vuruyor bende evde sinir krizi geçiriyorum kızı istesem döverim kız diye vurmuyorum kız bazende beni bebeği gibi seviyor resmen beni yavru kediymişim gibi kendi kafasına göre sahiplendi artık bu kızdan bıktım sizce ne yapmalıyım evde çok aglıyorum cidden uzun ve renkli gözlü insanlar bu kadar kıskanılıyormu okulda meslek lisesi olunca evde çok strese giriyorum bunlar yüzünden hocalarada desem suçlarını kabul etmezler sizce ne yapmalıyım? Benim arkamdada pek insan yok bana mobbing yapıyorlar okula gittiğimde pazartesi sizce ne yapmalıyım direk gidip dövüyimmi bu kişileri bence dayagı hakkediyorlar?

Okulda bana çok Zorbalık yapıyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla