Merhaba dostlar, benim ders çalışma isteğim aniden gidiyor olayı kısaca yazayım bir yardımcı olur musunuz aynısını yaşayan varsa?

kısaca yazıyorum. mesela ben bir donem düzenli olarak kendimi sıkmadan gayet iyi ders çalışıyorum bir-iki ay sürüyor. dinlenmeleri, yürüyüşleri de ekliyorum tabi sadece ders çalışmıyorum. fakat bu süre sonunda hiç içimden gelmiyor bir daha. kitaba dokunmak bile istemiyorum. okuduğum cümleyi anlamıyorum hiçbir şekilde. çozümü var mıdır acaba? ya da sorun nedir onu bulalım once
Merhaba dostlar, benim ders çalışma isteğim aniden gidiyor olayı kısaca yazayım bir yardımcı olur musunuz aynısını yaşayan varsa?
Cevapla