Birine kopya verdiniz ve sınıftan biri sizi şikayet etti diyelim. Hoca görmedi ama o kişi yüzünden 0 alsaydınız o kişiye napardın?

Arkadaşlar bu olay başıma geldi ve 90 beklediğim matematik sınavından sırf birisi kopya verdiğimi şikayet etti diye 0 aldım. Siz olanız o kişiye ne yapardınız son senem o kişiyi dövüp disipline de gitmek istemiyorum. Ne yapıcam bilmiyorum pişman olsun istiyorum. Sabahtan beri ağlıyorum yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Şikayet eden kişinin tek derdi benim. Orda elli kişi kopya çekiyor madem hakkını korumak istiyor neden sadece beni şikayet etti? Hiçbiriniz bunu demiyorsunuz madem ben kopya vererek hakka girdim ya diğer kopya çekenler ne olacak? Hepiniz direk beni suçlamışsınız. Ben sınıfta tek kopya veren olsaydım kul hakkına girmemek adına ne birinin kağıdına bakardım ne de birine verirdim ama o ortamı görmediniz bilmiyorsunuz sadece konuşuyorsunuz. Bi yardım istedim sadece ağlıyorum yine sağolun
Birine kopya verdiniz ve sınıftan biri sizi şikayet etti diyelim. Hoca görmedi ama o kişi yüzünden 0 alsaydınız o kişiye napardın?
Cevapla