Sıfırdayım artış yok ama bilgim de yok o yüzden çıkış yaparım baya ama 30 net gibi anca olur sınava kadar. Aslında konuların isimlerini bile yeni duyuyorum aşırı yabancı olduğum için çok komplike geliyor şu an. Allahtan tyt fena değil ama bu yıl benim için İmkansıza yakın
sen mezuna kal bence 30 net fazlasıyla düşük bir yere gelemezsin. Tyt netlerin kaç mesela? Tyt netin iyi olsa bile en az 55 net ydt yapman gerek. Öncelikle tüm gramer konularını halletmen gerek. Ben bir ayda halletmiştim ama çabuk unutuluyor yine de, bu yüzden sürekli soru çözmek pratik yapmak gerekiyor ve en önemli şey kelime bilgisi, kelime olmadan netlerini yükseltemezsin. Kelime için kitap almana gerek yok " YDS' de en çok çıkan 1000 kelime" yaz nete indir ordan ezberle her gün 15-20 kelime. Zaten ydt ve yds birbirine benziyor aynı konular var hep.
Ben de konuları bitiricem hergün 50 kelime çalışmaya başladım. Umarım yükseliş olur. Paragraf vb şeyler çözerken de kelime çıkıyor. Tyt 70 net çalışmadım daha 80 olsa çok iyi olacak ama ydt'den 60 a çıkmazsam boş.
evet tyt 70 net yaparsan ydt 60 net yaparsan eğer olur bu iş ama bence günlük 50 kelimeyi de abartma o kadar bilgi o kadar çabuk girmez kafana 20 kelime ezberlemelisin her gün ya da 25
Yani fransızca seçenlerin alt yapısı olduğunu sanmıyorum, olsa da halledersin. Gönlünde ne geçiyorsa o alana git. Ben dilci değilim bilgim yok ama ikisini de görüyorsundur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kelime ezberlemen ve paragraf soruları çözmen lazım bol bol. Skills soruları kolay oluyor. şu an netlerin nasıl?
Sıfırdayım artış yok ama bilgim de yok o yüzden çıkış yaparım baya ama 30 net gibi anca olur sınava kadar. Aslında konuların isimlerini bile yeni duyuyorum aşırı yabancı olduğum için çok komplike geliyor şu an. Allahtan tyt fena değil ama bu yıl benim için İmkansıza yakın
sen mezuna kal bence 30 net fazlasıyla düşük bir yere gelemezsin. Tyt netlerin kaç mesela? Tyt netin iyi olsa bile en az 55 net ydt yapman gerek. Öncelikle tüm gramer konularını halletmen gerek. Ben bir ayda halletmiştim ama çabuk unutuluyor yine de, bu yüzden sürekli soru çözmek pratik yapmak gerekiyor ve en önemli şey kelime bilgisi, kelime olmadan netlerini yükseltemezsin. Kelime için kitap almana gerek yok " YDS' de en çok çıkan 1000 kelime" yaz nete indir ordan ezberle her gün 15-20 kelime. Zaten ydt ve yds birbirine benziyor aynı konular var hep.
Ben de konuları bitiricem hergün 50 kelime çalışmaya başladım. Umarım yükseliş olur. Paragraf vb şeyler çözerken de kelime çıkıyor. Tyt 70 net çalışmadım daha 80 olsa çok iyi olacak ama ydt'den 60 a çıkmazsam boş.
evet tyt 70 net yaparsan ydt 60 net yaparsan eğer olur bu iş ama bence günlük 50 kelimeyi de abartma o kadar bilgi o kadar çabuk girmez kafana 20 kelime ezberlemelisin her gün ya da 25
haftada 1 deneme yapıp yanlışlarını değerlendirirsen senin için çok çok iyi olur
Ben de dilciyim sorum olcak skclslgl mütercim tercümanlıkta ikisini de görüyor muyuz? (Hem müt. Hem terc. ?) sadece mütercimlik okusam olmuyo mu?
Ve fransızca seçsem baştan öğretiyolar mı? Altından kalkabilir miyim
Yoksa ingiliz dili ve edb. ı mı seçsem off 😤
Yani fransızca seçenlerin alt yapısı olduğunu sanmıyorum, olsa da halledersin. Gönlünde ne geçiyorsa o alana git. Ben dilci değilim bilgim yok ama ikisini de görüyorsundur.
İmkansız b1 seviyesi lazım en az
Teknik olarak ilerlesem de mi? Gerçi imkansız denilse de ben çalışacam bunun için
Beyin zayif
Aslında aptalca şeyleri çok kolay hafızamda tutuyorum ama neden bunları almıyor anlamıyorum.
Aptalca bir sarki turet onlardan dinle
Zeka hdhsjsj
Valla zeka değil. Uçuyor bugün çalıştığım kelime yarına kalmıyor
Sosyal medya falan çok takılıyosun kafanda gereksiz çok malumat var o yüzden
Haklısın
Fotodaki senmisin ahsbsn
Yaparsın